digimark » Facebook reklam effektivliyi ölçümünün yanaşmasını dəyişəcək
Tarix : 2017-04-24 20:23:20 | Baxılıb : 376
Font Ölçüsü:   |  

Facebook program reklamlarının effektivliyıni ölçmək üçün yeni yanaşma tətbiq edəcəyini açıqlayıb. Sosial şəbəkə artıq əsas ölçü vahidi kimi istifadə olunan ümümi proqram qurğusu sayından uzaqlaşacağını bildirib.

Bu marketoloqların proqram daxilində baş verən konversiyalara daha çox diqqət yetirməri ilə əlaqələndirilib.

Facebook artıq proqram ilə qarşılıqlı əlaqə yaradan istifadəçilərin proqram qurğusunun sayını nəzərə alacaq. Gələcəkdə sosial şəbəkə, daimi iştirak və ya in-app alışları kimi, gəlir ilə bağlı göstəricilər istifadə edəcək.

Bu üsulun tətbiqi üçün «app event optimization» kimi vasitə istifadə oluna bilər. Yaxın zamanlarda Facebook faydalı qurğuların istifadəsinə keçid alacaq.

Bu bölməyə aid digər xəbərlər.