digimark » Google-un Chrome-a əlavə edəcəyi reklam filter, rəqəmsal reklam sektoruna nələr gətirəcək?
Tarix : 2017-06-12 19:45:59 | Baxılıb : 195
Font Ölçüsü:   |  

Facebook ilə birlikdə dünya səviyyəsindəki digital reklam gəlirlərinin böyük hissəsini alan Google, keçdiyimiz günlərdə maraqlı sayıla biləcək bir hücumla öz internet skaneri olan Chrome-a bir reklam filtri inteqrasiya etməyi planladığını bildirib. Şirkət, bu reklam filtr "Coalition for Better Ads" (Daha Yaxşı Reklamlar Koalisiyası) tərəfindən çox istifadəsiz olaraq qəbul edilən reklam formatlarının göstərilməsinə mane olacaq.

Texnologiya nəhənginin reklam filtrini 2018-ci ildə istifadəyə təqdim edəcəyi ifadə edilir. Google, ekranı böyük ölçüdə örtən və pop-up kimi istifadəçiləri narahat edən reklam formatlarını qarşısını almağa çalışarkən bir çox internet saytı da bu reklam formatlarını istifadə edir.

Nə qədər çox internet istifadəçisi, istifadəçi təcrübəsinə mənfi təsir edən bu reklamlardan narahat olursa Adblock Plus kimi üçüncü tərəf reklam blok proqramlarının istifadəsi də bir o qədər artar. Google da Chrome-a bir reklam filtri inteqrasiya edərək ən böyük gəlirlərindən biri olan rəqəmsal reklamların qarşısını bağlayır kimi görünsə də əslində bu iş üçün qəbul edilə bilər bir standart təyin edərək daha çox insanın reklam blok proqramından istifadə etməsinin qarşısını almaq istəyir.

Bir yanda bunlar olarkən bir yanda da işin fərqli bir ölçüsü var. Adblock Plus və s. məşhur reklam blok proqramları, müəyyən bir ödəniş qarşılığında şirkətlərin ən aşağı səviyyədə narahat edici reklamlarının filtrlərindən keçmələrinə icazə verir. IAB (Interactive Advertising Bureau), bu tənzimləməni bir pul sızdırma metodu olaraq qiymətləndirərkən Google isə daha əvvəl bu vəziyyəti tənqid etmişdi. Google-un bu mövzudakı tutumu da öz müştərilərinə belə bir imtiyaz tanımayacağını işarə etsə də bu mövzuda qəti danışmamaq lazımdır.

Bu bölməyə aid digər xəbərlər.