bazar günü, 12 iyul 2020

GroupM Konfransı “NextM 2020: Yeni reallığa rəqəmsal dəyişiklik”

321

Bu ilki konfransın mövzusu: “NextM 2020: Yeni reallıqda rəqəmsal dəyişiklik” və ya “NextM: Rəqəmsalda yeni qaydalarla oyun”.

Facemark.az-ın məlumatına görə, iyunun 25-də konfrans spikerləri son nəticələri bölüşüb, eyni zamanda tendensiyalar və gələcək illərdə reklam sənayesinin inkişafını nələrin müəyyənləşdirəcəyindən bəhs edəcəklər.

Maria Kolosova, GroupM şirkətinin direktoru: “Gələcəkdə nə olacaq?” və ya “Sonrakı dövrlərdə bizi nə gözləyir?” Sualı hər il özümüzə verəcəyimiz və bəlkə də bu günümüzdən daha aktual olan bir sualdır. İndi hamı “yeni qayda”dan danışır, bütün dünya, həyatımız və işimiz eyni olmayacaq. Konfransda gələcəkdə istehlakçı, mal və xidmət istehsalçıları və agentliyin nə gözlədiyini anlamağa çalışacağıq.

Natiqlər, reklamverənlər və konfrans qonaqları bütün sənayeni narahat edən mövzuları müzakirə edəcəklər:

- İstehlakçı və onun dəyərləri necə dəyişir?

- Bu marketinqin klassik əsaslarına təsir edirmi?

- Fərqli olaraq nə edilə bilər və edilməlidir?

- Agentliklər dövrün çağırışlarına cavab vermək üçün hansı dəyişiklikləri etməldir?

Konfransda GroupM və agentlik spikerləri klassik marketinq yanaşmalarına yeni bir nəzər salacaqlar. Xüsusi bir bölmədə “4M: Tətbiqlər”, 4P marketinq yanaşmasının düşünülmüş bir versiyası təqdim ediləcək, bu da şərhimizdə 4M adlanır.

Yayım eyni vaxtda bir neçə məkanda keçiriləcək:

Rəsmi NextM saytında, Mediatoday, RBC, IMXO, Hearst Shkulev Digital, Amarena Media Satış, Mail.ru Group, Go Mobile, Quantum, Winstrike Agency, Aitarget, AdIndex.

Paylaş

MÜSAHİBƏ

Reklam üçün

Sərgi, Konfrans, Festival

Reklam üçün