Şəxsi markalaşma və korporativ kommunikasiya üzrə mütəxəssis, Acayip İşler Atölyesi-nin qurucusu İSMAİL HİLMİ ADIGÜZEL ilə sadiq müştərini qazanmağın yollarından danışırıq.


“İndi bütün markalar keyfiyyət, satış sonrası xidmət, marketinq, qiymət siyasətində deyil, sosial fayda siyasətində rəqabətə başlayıb. Bizim ölkədə hazırda televiziyadakı reklamlarının 80%-nin sosial faydası var. Bizə müraciət edən müştərilərimiz də bizdən məhz sosial fayda verən kampaniyalar həyata keçirməyimizi istəyirlər”.


İsmail bəylə olan canlı yayıma aşağıdakı videodan baxa bilərsiniz.


Digər canlı yayımlara aşağıdakı linklərdən baxa bilərsiniz.


- FMR TV: FMR TV: Onlayn təhsilə keçid https://www.youtube.com/watch?v=q9oQO...


- FMR TV: Media - gözləntilər, yeniliklər, problemlər https://www.youtube.com/watch?v=iUD4I...


- FMR TV: Pandemiya dövründə bankçılıq https://www.youtube.com/watch?v=h-nJhGvzDuU


- FMR TV: Pandemiyanın HORECA sektoruna təsiri https://www.youtube.com/watch?v=5z37H...


- FMR TV: Effektiv şirkət idarəetməsi https://www.youtube.com/watch?v=JnP-teNe6Kc&t=10s