cümə axşamı, 1 oktyabr 2020

Twitter, "Branded Likes" adı altında yeni funksiyasını test edir

221

Twitter ənənəvi "Bəyənmə" düyməsini, özəl animasiyalı düymə ilə əvəzləmək istəyir. Bununla markalar xəbər lentində digərlərindən fərqlənəcək, eləcə də istifadəçinin reklam həştəqini paylaşmaq şansını artıracaq.

Facemark.az Ad Age-ə istinadən xəbər verir ki, bəyəmənin yalnız o şirkətin olması üçün həştəq yaradılmalı və onu trigger kimi işarə etmək lazımdır.

Funksiya həm, orqanik, həm də reklam postlarında 24 saat ərzində işləyir.

Bunu ilk istifadə edən Disney+ şirkətidir, belə ki bunu Beyonce-un musiqili-vizual Black is King albomunun reklamında istifadə ediblər. 3 gün ərzində tvit 125 min dəfə bəyənilib.

Beta-test versiyasında funksiyadan istifadə edənlər isə NASA və NBA olub. Kosmik agentlik #CountdownToMars həştəqini raket animasiyası üçün istifadə edib.

Basketbol assosiasiyası isə yeni sezonu #WholeNewgame həştəqi ilə qeyd edib.

Ad Age məlumatına görə, bu funksiya ABŞ və Yaponiyadakı reklamverənlərə First View məhsulu çərçivəsində əlçatandır. Bununla reklamverənlərin kontenti xəbər lentinin top hissəsində görünür.

Paylaş

MÜSAHİBƏ

Reklam üçün

Sərgi, Konfrans, Festival

Reklam üçün