Müəssisələrin öz müştəriləri ilə qarşılıqlı əlaqəsi texnologiyanın inkişafı ilə də dəyişir, fərqliləşir. Artıq sosial media məzmununuzu sizinlə və təklif etdiklərinizlə maraqlanan bir cəmiyyət tərəfindən görülməyinizə kömək edir. Bunun üçün hansı şəbəkələr daha aktual və sərfəlidir?


Və niyə sosial şəbəkələrdə qurduğumuz marketinq strategiyasına önəm verməliyik?


Sosial şəbəkələr real vaxtda müştərilərlə ünsiyyət qurmağa kömək edir. Bunlar, əsasən markanıza, işinizə və müştərinizə sərbəst və tez qarşılıqlı əlaqə yaratmağa imkan verir.


Bəs marketinqdə sosial medianın gücündən necə istifadə edə bilərsiniz?


Hədəf kütləmizə uyğun, potensial alıcılarımızın çoxluq təşkil etdiyi sosial media platformasına üzv olmaqdan başlaya bilərik. Yaratdığımız strategiya ilə potensial alıcılarımızla aktiv dialoq yaratmağa səy göstərməli və təqdim etdiyimiz məzmunla onları rəy yazmağa təşviq etməliyik.


Ən populyar sosial media platformalarına qısa nəzər salaq:


  • Facebook: Bir neçə il əvvəl, insanlar Facebook-un yalnız dostları və ailəsi ilə əlaqəli olduğunu düşünürdülər. İndi yeni auditoriyaya çatmaq və cari müştərilərlə ünsiyyət qurmaq, rəhbərlik yaratmaq üçün ən təsirli vasitələrdən biridir. İstifadəçilər, əsasən şəkilləri ən çox bəyənməyi, paylaşmağı və şərhlərə meylli olduqları üçün istifadə etmək gərəklidir. Facebook-a görə şəkillər markalar tərəfindən göndərilən məzmunun 75%-ni təşkil edir.
  • Instagram: Hər ay 600 milyon aktiv istifadəçi Instaqram üzərindən həyatlarından olan anları paylaşım edir. Hər gün bir milyard foto bəyənilir. Buradakı keyfiyyətin miqdarı Forrester Tədqiqatlarına görə, Instagram istifadəçilərinin markalarla qarşılıqlı əlaqəsi Facebook və Twitter-lə müqayisədə 400% daha yüksəkdir və bu, izləyicisi üçün Facebook-a nisbətən 58 dəfə və Twitter-lə müqayisədə 120 qat daha çox nişan verir.

Bütün sosial media saytlarında olduğu kimi, izləyicilərinizin əyləncəli və məşğul olmaları ilə əlaqədar olaraq, hədəf auditoriyanızı işinizin təmsil etdiyi həyat tərzinin bir hissəsi olmağa ruhlandıracaq fotolar paylaşmaqla cəlb edə bilərsiz.


  • Pinterest: Pinterest vizual olaraq plan qurmağınıza, düşüncələrinizi gerçəkləşdirməyə və bazarda son tendensiyalara və təsirlərə yaxından baxmağa kömək edən bir xəyal qurucusu platformasıdır deyə bilərik.

Müəllif: Fidan Əzizova