Yaponiyanın elektronika şirkəti Panasonic məişət texnikaları və hissələrinin istehsalı ilə fəaliyyətə başladı. Şirkət II Dünya Müharibəsi kimi çətin dövrün təsirlərindən müharibədən sonra yaranan bolluqdan doğru şəkildə bəhrələnərəq xilas oldu.


Bununla yanaşı, müxtəlif iqtisadi böhranların da öhdəsindən gəldi. Panasonic müntəzəm olaraq fəaliyyət göstərir, dünya miqyasında genişlənir və bu gün də Tesla ilə birləşmək də daxil olmaqla texnologiyanın gələcək inkişafına töhfə verməyə davam edir.


Panasonic, 7 Mart 1918-ci ildə, o dövrdə 23 yaşında olan Konosuke Matsushita tərəfindən quruldu. Şirkət 2 yaşındaykən və 28 işçisi olduğu zaman, “bir addımlıq cəmiyyətˮ olaraq tərcümə olunan “Hoichi Kaiˮ olaraq adlandırıldı. İşçilər idmanla məşğul olmaq və digər istirahət fəaliyyətlərində iştirak etmək üçün bir araya gəlirdi.


Onilliklər keçdikcə Panasonic getdikcə daha çox yeni məhsul istehsal etdi. Matsushita, elektrik mühərriklərinin yeni cihaz tiplərinə daxil olma potensialını müəyyənləşdirdi və Panasonic 1934-cü ildə ilk elektrik mühərrikini istehsal etdi.


Elektron sənayesi dünya miqyasında yüksək dərəcədə rəqabətin olduğu sahədir. Şirkətlər təşkilati iş göstəricilərini yaxşılaşdırmaq üçün müxtəlif növ strateji və marketinq strategiyalarından istifadə edirlər. Uğurlu strategiyalardan istifadə etməklə iş performansı artırıla bilər. Məhsul şaxələndirmə bir strategiyadır, şirkətlər normal olaraq bunu təqib edirlər. Bu, iş inkişafının bir növüdür.


Şaxələndirmə strategiyası təşkilata yeni bir məhsulu yeni bir bazarda satmağı tövsiyə edir. Strateji seçim olaraq bu diqqətlə nəzərdən keçirilməlidir, çünki yeni məhsullarla tamamilə yeni bazarlara keçmək lazımdır. Şaxələndirmə ilə uğur qazanan təşkilatlar, ümumiyyətlə, çox güclü bir markanın nüfuzundan istifadə edir və mövcud əhəmiyyətli müştərilər şəbəkəsinə sahibdirlər. Bu strategiyanı həyata keçirən kiçik, orta və iri şirkətlər mövcud məhsullara düzəliş etməklə və ya çeşidlərə yeni məhsullar əlavə etməklə məhsul çeşidlərini müxtəlifləşdirə bilərlər. Strategiya mövcud müştərilərə satışlarını artırmaqla və ya yeni bazarlara çıxmaqla işi inkişaf etdirmək üçün imkanlar təqdim edir. Şirkətlər təşkilat daxilində bir sıra məhsul və xidmətlər üçün strategiyalar hazırlamalıdırlar.


Dünya elektron sənayesində nəhəng olan Panasonic Corporation-nın fəaliyyətinə yaxından nəzər yetirildikdə, iş performansını yaxşılaşdırmaq üçün fərqli rəqabətçi məhsul diversifikasiya strategiyalarından istifadə etdiyini görə bilərik. Bununla da bütövlükdə elektron sənayesində məhsul şaxələndirmə strategiyasını, şaxələndirmə strategiyasının iş performansı üzərindəki əhəmiyyətini, Panasonic tərəfindən istifadə olunan məhsul şaxələndirmə strategiyalarını, məhsul şaxələndirmə strategiyasının elektron sənayenin bazar payına təsirini və fərqli məhsullar üçün müştəri tələbini araşdırmaqla istehsal olunacaq yeni məhsul və xidmətlər üçün doğru strategiyalar müəyyənləşdirmək olar.


Müəllif: Fidan Əzizova