Salamlar. Markalar həmişə öz bazarlarına çıxış üçün daha yaxşı yollar axtarırlar. Bəzən, markalar başqalarına meydan oxumağa çalışırlar. Bütün bu reklamlar reklam müharibələri və ya brend müharibələri adlanır. Üstəgəl, bəzi agentliklər də bu cür qeyri-adi brend müharibələrini yayımlayır. Bu gün sizə TOP 9 qeyri-adi brend müharibələri nümunəsini təqdim edəcəyik. Üstəgəl, onların çoxu gülməli və kreativdir. Aşağıdakı bütün brendlər dəyərlidir, biz əlbəttə ki, bütün brendlərə hörmətlə yanaşırıq. Gəlin, nümunələr üzərindən başlayaq.


Four Buck is Dumb



McDonalds kofe servis etməyə başlayıb. Sənayenin bir hissəsi olaraq, brend digər kofe brendlərinə qarşı müharibəyə başlayıb.


Always On Top!



Burger King reklam müharibəsini sevən brendlərdən biridir. Qida sənayesi ilə bağlı olaraq çoxlu belə brend müharibələri var. Etiraf edək ki, Burger King-dən bunu daha yaxşı edən yoxdur.


Have Kit Kat



Bir neçə onillik bundan öncə Samsung-un rəqibi Nokia idi. Samsung isə bazardakı davamlılığına görə tənqid edilmişdi.


Absolutely Familiar and Entirely Free



Ikea müştərilərinə həmişə pulsuz qeyd dəftəri və qələm təqdim edir. Bu isə başqa brendləri elan etmək üçün yaxşı kampaniyadır.


Fed up?



DHL şirkəti və Fedex arasındakı brend savaşlarından bir nümunə.


IDEALISK Grater is just $3.99!



IDEALISK rəndə sadəcə 3,99 dollara. IKEA bu reklam kampaniyası ilə nəhəng texnologiya şirkəti Apple-a göndərmə edir.


Audi Has All of The Qualities Given Below



Köhnədir, amma qızıl dəyərindədir. Audi həmişə aşağıdakı keyfiyyətlərə sahib olub.


Enjoy Your Pepsi!



İçki istehsalçıları Pepsi və Coca-Cola arasındakı brend müharibələri də yaddaqalandır.


Another Brand Can Also Bring Driving Pleasure



Mercedes, ancaq sürüş keyfi gətirə bilər.


Mənbə: https://themarketingbirds.com/