şənbə, 24 oktyabr 2020

Müştərini başa düşmək: İnsanların alacağı bir məhsulu necə yaratmaq olar? – II HİSSƏ

204

MƏQALƏNİN ƏVVƏLİ BURADA

Yaralı yerləri müəyyən edin

Ənənəvi pərakəndə satış şirkətləri Amazon və digər böyük e-ticarət şirkətləri ilə rəqabət etməkdə çətinlik çəkirlər. Bir çoxları bərabərsizlik kimi müştəri məlumatlarını izləyə bilmədiklərini deyir.

Ancaq bu texnologiyaya investisiya etməyi düşünən oflayn pərakəndəçilər böyük miqdarda məlumatlardan necə istifadə edəcəklərini tam olaraq başa düşmür. Çox zaman şirkətlər açıq-aydın görünən müştəri problemlərinin həllinə fokuslanmırlar. Müştərilər axtardıqlarını tapa bilmədikləri üçün nə qədər tez-tez əliboş çıxırlar? Malların bölmələrdə düzgün yerləşdirilməsi bu problemi həll edə bilər.

Gün ərzində mağazada necə bir sıxlıq yaranır? Pərakəndəçilərin müştərilərin pullarını almaq üçün üstəlik gözlətmələri də ironik görünür. Müştərilərə ödənişləri özlərinin etməyinə fürsət verərək, növbələrin sayını azalda bilərsiniz. Məsələn, Amazon Go nağdsız mağazaları bunun üçün kompüter görmə texnologiyasından istifadə edir.

Keçmiş bir Amazon işçisi tərəfindən yaradılan və hazırda Wesfarmers-ə daxil olan Hointer kompaniyası satıcısı olmayan mağaza konsepsiyasını təqdim etdi. Bu mağazada hər model üçün bir cüt şalvar asılmışdı.

Bunun üçün müştərilər Hointer tətbiqini yükləməli, müvafiq məhsulun ştrix kodunu oxutdurmalı və ölçüsünü əldə etməli idilər, daha sonra isə sistem lazım olan məhsulu otağa təqdim edəcəkdi. Uyğun olmayan mallar xüsusi ayrılmış bölməyə qoyulmalı, bəyəndiklərini isə birbaşa otaqda kartla ödəyərək əldə edə bilərdilər.

Məhsul çərçivəsindən kənara çıxın

Bu gün demək olar ki, hər bir şirkət müştərinin ehtiyaclarını və davranışlarını analiz edir. Ancaq bir çoxları bu analizi öz məhsulları çərçivəsində başlayır və bitirir. Məsələn, ipoteka və avtomobillər ilə bağlı analizlər bura aiddir. Bu yanaşma ilə müştərini onu mala və məhsula sövq edən ilkin motivasiyasını qaçırtmaq asandır.

Məsələn, təsəvvür edin ki, banklardan biri ipoteka rəsmiləşdirilməsi üçün mobil əlavəni işə salır. Tətbiq müraciət müddətini asanlaşdırır, mütəxəssislər tərəfindən çatda soruşulan sualları daha tez cavablandırılması üçün xüsusi bir alqoritm hazırlanır. Bu məhsula fokuslanmış tipik yanaşmadır, səbəblərə toxunmur. Belə ki, burada müştərinin istəyi tamam ayrıdır.

Sinqapurdakı DBS bankının CEO-su Piyuş Qupta məhsuldan kənara çıxmağa qərar verdi. O, müştərilərə ipoteka üçün müraciət etməmişdən öncə, öz evlərini almaqdan zövq almağı təklif etdi. Nəticədə, müştərinin mənzil tapmağına kömək edən DBS Home Connect mobil tətbiqini hazırladı. Tətbiqdə müştərinin həmin ərazidə axtardığı mənzilin qiyməti, yaxınlıqdakı məktəblər və ictimai nəqliyyat vasitəsi və mağazalar mövcud idi. Müştəri bir evi seçdikdən sonra, daxili kalkulyatordan istifadə edərək mənzilin dəyərini hesablaya bilir. Bu isə DBS-yə bazardakı payını artırmasına və yeni müştərilərin cəlb edilməsinə kömək etdi.

Paylaş

MÜSAHİBƏ

Reklam üçün

Sərgi, Konfrans, Festival

Reklam üçün