bazar günü, 26 sentyabr 2021

“TikTok” performans agentlikləri üçün əməkdaşlıq proqramına başlayıb

218

“TikTok For Business” reklam platforması Rusiyadakı "TikTok Marketing Partners" performans agentlikləri üçün tərəfdaşlıq proqramına başlayır.

Facemark xarici mediaya istinadən bildirir ki, məhsullarını saytda tanıtmaq və xidmətin meyllərinə və auditoriyasına uyğun olmaq üçün markalar tərəfdaşlara müraciət edə biləcəklər. Proqram çərçivəsində müştərilərə xüsusi olaraq TikTok üçün reklam kampaniyaları hazırlamağa, idarə etməyə və qiymətləndirməyə kömək ediləcək.

Bu proqrama eyni zamanda 6 Rusiya agentliyi qoşulub.

Rusiyanın “TikTok Marketing Partners” şirkəti 2020-ci ildə başladılan qlobal proqramın bir hissəsidir. Platforma effektiv reklam kampaniyaları aparmaq üçün dünyanın hər tərəfindən reklam verənlərə alətlər barədə məlumat verməyi və təcrübələrini bölüşməyi planlaşdırır.

Həmin agentləri sizin diqqətinizə çatdırırıq:

Borscht - mobil marketinq, mobil tətbiqlərin təqdimatı və yaradıcı istehsal üzrə ixtisaslaşıb;

MGCom - performans marketinq agentliyidir;

eLama - effektiv onlayn reklam idarəçiliyi üçün vahid platformadır;

Zifirium - effektiv marketinq modelinə əsaslanan mobil tətbiqləri reklam edir;

Mobihunter - mobil marketinq performans agentliyidir;

Rocket10 - adtech-mobil marketinq agentliyidir.

Nikita Qriqoroviç, “Borscht” agentliyinin baş direktoru:

““TikTok” gənc, lakin çox sürətlə inkişaf edən bir platformadır və bütün mümkün auditoriyalara çatmağa imkan verir: yeniyetmələrdən tutmuş böyük şirkətlərin rəhbərlərinə qədər. Bir agentlik olaraq, TikTokun hər hansı bir müştəri məhsulu üçün uyğun olması vacibdir: burada TikTok Business üçün yaradıcı vasitələr sayəsində nəinki tələb olunan auditoriyaya çata bilərsiniz, həm də onunla yeni şəkildə əlaqə qura bilərsiniz”.

Qalina Drogaytseva, “MGCom”un mobil marketinq şöbəsinin müdiri:

“Agentliyimiz müxtəlif sənaye markaları üçün “TikTok”da reklam kampaniyalarına fəal şəkildə ev sahibliyi edir. TikTok diqqətdən kənarda qalmaması lazım olan tendensiyadır. Bir il əvvəl bir çox reklamverən TikTok auditoriyasını hədəf seçmirdisə, indi hamı praktikada bunun çox müxtəlif və həlledici olduğuna inanır”.

Nikita Kravçenko, “eLama”da ödənişli trafik mütəxəssisi:

“TikTok markaların reklama yanaşma tərzini dəyişdirdi. Fikrimcə, indi TikTok-da reklam vermək üçün ən yaxşı vaxtdır”.

İvan Sidorov, “Zifirium” agentliyinin baş direktoru:

““TikTok For Business” Rusiya və qlobal reklam bazarlarında aparıcı reklam platformasıdır. O, müxtəlif iş sahələrindən olan müştərilərimizə ən çətin məqsəd və vəzifələrinə çatmaqda kömək edir. Gənclər problemləri tez bir zamanda həll etməyimizə və platformanın bütün xüsusiyyətlərindən və yeniliklərindən xəbərdar olmağımıza kömək edir. Rəsmi TikTok For Business tərəfdaşı olmaqdan çox qürur duyuruq”.

Paylaş

MÜSAHİBƏ

Reklam üçün

Sərgi, Konfrans, Festival

Reklam üçün

Abunəlik