Son illərdə biz oyun sənayesində böyük artımın və onu müşayiət edən köklü dəyişikliklərin şahidi oluruq. İmkanlardan yararlanmaq üçün sektoral transformasiyanın yaxından izləyicisi olmaq və dəyişiklik fonunda inkişaf edən uzaqgörənliklə gələcək planları ortaya çıxarmaq lazımdır.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Oyun sənayesində iz qoymuş 4 əsas marketinq tendensiyası" haqqında araşdırma yazını təqdim edir.


1. Rəqəmsallaşmanın artırılması


Oyun sənayesində rəqəmsal satışın artan qəbulu ilə fiziki oyunların satışları azalır. İnternetin sürətlənməsi, aparat saxlama imkanlarının artması və pərakəndə mağazalara gedən insanların sayının azalması rəqəmsal satışların artmasına təkan verir. Smartfonlar, sürətli simsiz bağlantılar və artan şəbəkə sürəti bu gün istehlakçıların musiqi, film və oyunlara daxil olma və onlara sahib olma üsullarını dəyişir. Bütün bu sahələrdə fiziki mediadan rəqəmsal mediaya keçidin şahidi oluruq. Oyunların rəqəmsal satışı və paylanması genişlənməyə davam edir. Bu səbəbdən, nəşriyyatçılar marketinq strategiyalarını təyin edərkən rəqəmsal yayıma üstünlük verməlidirlər.


2. Biznes modellərinin dəyişdirilməsi


Oyun bazarında gəlir modelləri dəyişir. Bu, oyunların həyat dövrünə və oyun mexanikasına təsir göstərir. Mobil oyunlar yeni modelə liderlik etməyə davam edir. İstehlakçı davranışındakı dəyişikliyə və təkrarlanan gəlir modellərinə ayaq uyduraraq maksimum dəyər əldə etmək istəyən şirkətlər konsol və kompüterlərdə gəlir modelində dəyişikliklər etməyə başlayıb. Xərcləmə ehtimalı yüksək olan auditoriyaya çatmaq istəyən marketoloqlar oyunçu davranışının hansı göstəricilərini ölçdüklərini anlamalı və sonra bu məlumatları marketinq səylərinə daxil etməlidirlər.


3. Sosial forum kimi oyunun yüksəlişi


COVID-19 karantin tədbirləri oyunların sosiallaşma vasitəsi kimi istifadəsinə meyli gücləndirib. Böyük oyunçu bazası olan oyunlardakı qum qutuları həm də oyunçuların sosiallaşdığı və canlı tədbirlərdə iştirak etdiyi görüş sahələri kimi istifadə olunur. Onlayn multiplayer xidmətlərinin immersiv təcrübələr təqdim etməyə davam etdiyini görəcəyik. On milyonlarla insanın izlədiyi virtual canlı konsertlər göstərir ki, video oyunlar və musiqi arasında əlaqə yaratmaqla uğur əldə etmək olar. Getdikcə artan sayda oyun tərtibatçıları bu məkanın təklif etdiyi şeylərdən faydalanmaq üçün yeni giriş imkanlarını inkişaf etdirməlidirlər.


4. Məlumat və müştəri analitikası


Oyun sənayesinin rəqəmsal sistemə keçidinin sürətlənməsi ilə daha ətraflı məlumatlara daha asan daxil olmaq mümkün olduğu üçün qapalı dövrəli marketinq strategiyaları yaratmaq daha asan olacaq. Tərtibatçılar üçün oyunun daha çox istifadə olunan hissələri haqqında müştərilərin fikirlərini əldə etmək, saxlama problemlərini və ya siqnallarını müəyyən etmək, həmçinin əlavə monetizasiya elementlərinin gəlirliliyi artırmağa kömək edə biləcəyi yerlər daha vacib olacaq. Qapalı dövriyyə marketinqinə yaxınlaşdıqca bütün oyun marketoloqları bu mərhələlərdən keçməlidirlər. Aparıcı marketoloqlar diqqətlərini komandalarının marketinq məqsədlərinə çatmasına kömək etmək üçün texniki imkanlar və proseslərlə imkanlarını inkişaf etdirməyə yönəldirlər.