Facemark.az Gökhan Özkundakçının "Minimalist Marketinq nədir?" mövzusunda yazısını təqdim edir.


Rabitə şəbəkələrinin genişlənməsi, ölkələr arasında inteqrasiyanın artması, informasiya əldə etməyin ən asan və sürətli yolu olan texnologiyanın inkişafı və nəticədə ticarətdə baş gicəlləndirici hadisələr marketinq dünyasının mürəkkəbləşməsinə səbəb olub. Beləliklə, marketinq intizamı daxilində yeni marketinq yanaşmaları ortaya çıxmağa başladı.


Son illərdə marketinq sahəsində müxtəlif üsul və üsullar mövcuddur. Minimalist marketinq tam olaraq bir texnika deyil. Bu metodu marketinq sahəsində sadələşdirməyə yönəlmiş yaxınlaşma və tətbiq kimi təyin etmək olar. “Apple” ilə başlayan və dizaynda geniş istifadə edilən “less is more” yanaşması bu tip marketinqin ən yaxşı izahı sayıla bilər.


Niyə biz bütün gücümüzü sərf etmək əvəzinə, marketinqdə daha sadə və diqqətli yanaşmaya üstünlük veririk? Bunu anlamaq üçün əvvəlcə minimalizmə nəzər salmalıyıq.


Minimalist marketinqin əsas şərti onun strategiyaya əsaslanmasıdır. Minimalist marketinqində brendlərin uğur qazanması üçün üç əsas element var: Şəkillər, seçilmiş sözlər və videolar.


Şəkillər - sadə dizayn ilə minimal vizuallardan istifadə etməklə hazırlanan reklamlar brendin və məhsulların hekayəsini izah etməyə kömək edir. Tək reklamda həddən artıq çox şəkil istifadə etmək istehlakçıların diqqətini yayındıra bilər. Vermək istədiyiniz mesaj aydın və başa düşülən olmalıdır. Bunun əvəzinə tək gözoxşayan vizual ilə fokus nöqtəsi yaratmaq daha yaxşı seçim olardı. Güclü bir şəkil bütün diqqəti cəlb edir. Beləliklə, istehlakçılar bir məhsul aldıqda və ya bir markaya üstünlük verdikdə, o məhsulun və ya markanın güclü olduğunu hiss edirlər. Tez-tez edilən ən böyük səhv - reklamçılar yayımladıqları reklamın hər saniyəsini həvəslə istifadə edərək, reklamın hər saniyəsində fərqli diqqət yaradır və müştərini çatdırmaq istədikləri mesajdan yayındırırlar.


Seçilmiş sözlər – dövr sadələşdirmə vaxtıdır. Reklam kampaniyaları və sosial media yazıları hazırlayarkən təsiredici şüarlardan istifadə minimalist hərəkatın ən geniş yayılmış nümunələri ola bilər. Bəzən bir neçə sözlə eksponent olaraq artan effekt yaratmaq mümkündür. Sosial media kampaniyalarında qısa və tez-tez paylaşımlar uzun paylaşımlardan daha təsirli olur. Keçmişdən bu günə brendləri ən sürətli şəkildə təsvir edən reklam bannerləri bir müddət sonra markaların şüarlarına çevrilib. Əhəmiyyətli olan odur ki, mesajı verdiyiniz auditoriya, verdiyiniz mesajla markanızı xatırlasın.


Videolar - bu gün istər ənənəvi media dediyimiz televiziya, istərsə də rəqəmsal marketinq dedikdə ağıla ilk gələn video məzmunu ilə yaradılmış reklamlar olur. Televiziya, “YouTube” və buna bənzər video yayım platformalarının populyarlaşması ilə bir çox marka və müəssisələr video marketinq üsullarına üstünlük verməyə başlayıb. Nəzərə alsaq ki, bu gün marketinq səyləri hər bir media kanalından bəhrələnir, istifadə olunan reklam vaxtlarının getdikcə qısaldığının şahidi olarıq. Televiziyada reklam vaxtı ilə bağlı heç bir məhdudiyyət olmasa da, praktikada reklam verənlərin reklam vaxtının 87%-i 20-40 saniyə aralığında olub. Hər platformada istifadəçilərin hədəf auditoriyasına uyğun reklam vaxtları həyata keçirilir. Bu “Tiktok”da 5-10 saniyədə olduğu halda, “Youtube” platformalarında video izləyicilər üzərində aparılan araşdırmaya görə, 2 dəqiqəyə qədər olan videolar ən yüksək nişan alır. Beləliklə, çox uzun videolar hazırlamaq daha çox insana çatmaq demək deyil, bəlkə də çatdırmaq istədiyiniz mesajın kəsilməsi deməkdir. Bu nöqtədə minimalizm prinsiplərindən biri olan az daha çox yanaşması ilə daha dolğun məzmunu daha qısa zamanda təqdim etmək məntiqli bir yanaşma ola bilər. Ancaq videoya gəldikdə, hədəf ölkənin demoqrafik xüsusiyyətləri və videoya baxma vərdişləri nəzərə alınmalıdır.


Qeyd edəcəyim 7 əsas addım sayəsində siz əvvəldən sona qədər sadə və hədəflənmiş marketinq strategiyası hazırlaya bilərsiniz:


1. Marketinq işiniz xüsusi bir strategiyaya yönəldilməlidir. Mən nə istəyirəm, vermək istədiyim mesaj nədir?


2. O, həmçinin daha çox sistem və daha az insanı əhatə etməlidir. Sistemlər prosesləri daha qısa müddətdə başa çatdırmağa və detalları aradan qaldırmağa kömək edir.


3. Minimalist marketinq üçün proseslər bir-birini addım-addım izləməlidir. Vermək istədiyimiz mesaja çatmaq üçün çox mesaj daşımamalı, yüklərimizdən qurtulmalıyıq. Sistemli yanaşma sayəsində dizaynları yenidən qiymətləndirmək və onları sadələşdirmək mümkündür.


4. Kəmiyyətə deyil, keyfiyyətə diqqət yetirin. Bu yanaşmada çox məzmunlu deyil, keyfiyyətli və sadə məzmun böyük əhəmiyyət qazanır. Unutmayın ki, reklamda sadə düşüncə aydın və güclüdür.


5. Hesabatın hazırlanması proseslərinə daha az vaxt sərf etmək lazımdır. Marketinq hesabatları marketinq strategiyası, bazar araşdırması, promosyonlar, reklam və e-poçt kampaniyaları, məqsədlər və gözlənilən nəticələr kimi əsas aspektlərə diqqət yetirməlidir. Unutmayaq ki, işimiz bitəndə bizdə qalan nəticə nəticədir. Nəticəyə diqqət yetirmək marketinq işçisinin ən mühüm nailiyyətidir.


6. Ən əsas və uğurlu vəzifələrə diqqət yetirmək lazımdır. Məhsul tanınmalı və nəticəyə yönəldilməlidir. Məhsulun hədəf auditoriyasına uyğun platformalar olmalı və həmin platformada fəaliyyətlər artırılmalıdır.


7. Və ən əsası, hər şeyi mümkün qədər sadə saxlayın.


Reklamda da üstünlük verilməyə başlayan minimalist tendensiya istehlakçılar tərəfindən bəyənilərək, böyük maraqla qarşılanıb. Bunun ən mühüm səbəbi insanların gün ərzində məruz qaldığı minlərlə mesajın çaşqınlıq yaratması və reklama qarşı unutqanlıq yaratmasıdır. Burada sadəlik və minimalizm yaddaqalanlıq yaradır və onu digərlərindən fərqləndirir. Həyatın hər sahəsində funksionallığı sadəliklə gücləndirən minimalizm reklamda da yerini qoruyub saxlayır.




İdeya yaradıcı və təsirli, kifayət qədər aydın şəkildə çatdırmaq istədiyiniz mesajı ehtiva etməlidir. İstifadə olunacaq obyektlər və rənglər tamamilə minimal, lakin mənalı olmalıdır. Bu səbəbdən minimal dizaynlar etmək və dizaynlarda minimalist bir yanaşmaya riayət etmək üçün reklam ediləcək məhsulu və ya fikri tam başa düşmək və mənimsəmək lazımdır.


Heç vaxt köhnəlməyəcək bir tendensiya kimi görünən minimalist marketinq bu gün də bir çox markanın istifadə etdiyi marketinq strategiyası olaraq varlığını davam etdirir.



Qablaşdırmalarında sadəliyin gücünü göstərmək istəyən brendlər də öz strategiyalarına uyğun tərəqqiyə əhəmiyyət verirlər. Hesab edirəm ki, minimalist reklam gələcək tendensiyaların formalaşmasında da yol göstərəcək.