Şimali Amerikalı Nissan digər avtomobil istehsalçılarının (Lexus Seat kimi) 2013-cü ilin hit reklamları kimi də bütün gücünü Altima 2013-cü ilin flaqman modelinin inkişafına yönəldib.


Bu marka hər kəsin yeni ideyaları ilə bölüşmək üçün “Nissan İnnovasiya Garage” (Nissanın innovasiya qarajı) adlı yeni sosial kampaniyasını başlatdı. Öz fikirlərini təqdim etmək üçün istifadəçilərə xüsusi nissaninnovationgarage.com saytında qeydiyyatdan keçmək lazımdır. Ən bacarıqlıların şansı var ki, 50 milyon dollar həcmində qrant və yeni Nissan Altima avtomobili qazansınlar.


Saytda təqdim olunmuş ideyaların siyahısına baxmaq mümkündür. Onlardan ən yaxşısını seçmək üçün və onlara xüsusi Kickstarter sosial platformasında vəsait toplamaq üçün xüsusi hakimlərin kollegiyası olacaq. İstifadəçilərdən kim eyni səs sayı toplaya bilsə evə yeni Nissan Altima-da getmək nəsib olacaq. İdeyaların qəbulu 12 oktyabıra gədərdir.


Layihə 2013-cü ildə bazara daxil olan beşinci nəsil Altima-nın reklam kampaniyasının bir hissəsidir. Ən son yenilik adlanan avtomobil ən qabaqcıl texnologiyalarla, o cümlədən NASA-ın kosmik tədqiqatları ilə təchiz olunub və ekoloji təmizli ilə seçilir.