''Business Insider'' mütəxəssislərinin hesablamalarına görə hal-hazırda sosial mediada internet-reklamlara ayrılan büdcə 14% təşkil edir. Son bir neçə il ərzində sosial media köhnə mobil reklam kanalını daha da üstələyib.


Növbəti cədvəl sosial medianın əsas səkkiz istifadəçi sayının fərqini göstərir. Sosial şəbəkələrdə istifadəçilərin ümumi sayı 2,3 milyard təşkil edir və marketoloqlar bu rəqəmi görməməzlikdən gələ bilməzdilər.



Bir rüb ərzində sosial şəbəkələrdə reklamlara sərf edilən xərclər Facebook-da $992 milyon, Twitter- $65 milyon və LinkedIn-$63 milyon təşkil edir. Reklamlardan sosial şəbəkələrin ümumi illik gəliri $4,5 milyard təşkil edir. Cəmi bir ildə ərzində İnternetdə reklamlara təxminən $32 milyard xərclənir və bu sahə sürətlə artmağa davam edir. Aşağıda bütovlükdə mobil reklam və onlayn-reklamların sosial şəbəkələrdə olan reklam dəyərlərini müqayisə etmək mümkündür.


Ümumiyyətlə bu rəqəmlər davranışı və amerika istifadəçilərinin xərclərini əks etdirir, lakin Çində də sosial şəbəkələr kifayət qədər gəlirli hesab olunur. Çinin üç ən böyük sosial şəbəkəsi 1,1 milyard istifadəçidən ibarətdir.