Elektron ticarətin sürətlənməsi ilə kuryerlər markalar və istehlakçılar arasında ən böyük təmas nöqtəsinə çevrilib.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir.


Böyük Britaniyada fəaliyyət göstərən çatdırılma xidmətləri şirkəti "Circuit Route Planner" 500-dən çox kuryerlə araşdırma aparıb. Nəticələr istehlakçı ilə kuryer arasında soyuq müharibənin başladığını göstərir. Çünki kuryerlərin əhəmiyyətli bir hissəsinin istehlakçıların çatdırılacaq bağlamalarını zədələməsi və ya müştərinin yeməyini yeməsi kimi bəzi kobud davranışlarına reaksiya verdiyi görülür. Gəlin maraqlı məlumatlara daha yaxından nəzər salaq.


"Circuit Route Planner"in 500-dən çox kuryer üzərində aparılan araşdırmasına görə, hər 10 kuryerdən 8-i müştərinin yeməyini yediyini etiraf edir. Üstəlik, kuryerlərin etirafları bununla məhdudlaşmır. Kuryerlərin dörddə birindən çoxu (27 faiz) əlavə edir ki, onlar məhsulları çatdırdıqları insanlarla “qeyri-peşəkar” söhbətləri etdiklərinə təsir göstərib. Bəzi kuryerlər paketləri qəsdən zədələmək (23 faiz), bağlamaları oğurlamaq (17 faiz) və bağlamaları açıb yenidən bağlamaq (17 faiz) kimi hərəkətlərini etiraf ediblər. Dörd kuryerdən təxminən üçü (73 faiz) müştərilərini sevməmələrinin və onlara yaxşı rəftar etməmələrinin ən böyük səbəbinin bəxşiş vermədikləri olduğunu deyir. Hər 10 nəfərdən 3-ü müştərilərin məhsullarını aldıqdan sonra onlara kobud davrandığını deyir. Həmçinin, kuryerlər yanlış və ya mövcud olmayan ünvan məlumatı olan istehlakçıların onların vaxtını apardığını da söyləyirlər. Kuryerlərin beşdə ikisi (42 faiz) hətta müştərilərin "TikTok" videolarında və ya digər sosial media paylaşımları üçün onlardan istifadə etdiklərini bildirirlər. Kuryerlərin üçdə ikisi (68 faiz) isə müştərilərin onları tez-tez əşyaları oğurlamaqda ittiham etdiyini də deyirlər.