8 Mart 2013-cü il tarixində keçirilən qitələrarası 6-cı beynəlxalq reklam kuboku "The Cup 2013" Clemenger BBDO Melbourne Break up kampaniyasına səfər edib.

İstanbulda keçirilən qitələrarası 6-cı beynəlxalq kubokunda dörd qitədən olan müxtəlif yüksək profilli natiqlərin, müəllimlərin, menecerlərlərin, yaradıcı liderlərin və qlobal əfsanəsindən iştirak etdiyi festivaldan sonra, İstanbulun qızıl səhnəsi qaliblərə ev sahibliyi etdi və 2013-cü ilin yeni qaliblərini ”steel Cup trophies" kuboku ilə mükafatlandırdı.



"The Grand CUP" Milli Avstraliya Bankı (NAB) üçün müstəsna olaraq hazırlanmış Clemenger BBDO Melbourne təşkilatına "Break Up" kampaniyası üçün səfər edib. Bankın əsas ideyası və məqsədi sözügedən agentlik tərəfindən son iki ildə dörd Avstraliya banklarından ayrıldıqdan sonra inkişaf etdiyini və dəyişdini vurğulamaqdır.

Başlıq: Break up

Agency: Clemenger BBDO Melbourne
Service: National Australia Bank
Chief Executive Creative Director: James McGrath
Executive Creative Director: Ant Keogh
Creative directors: Rohan Lancaster, Darren Pitt, Tom Martin, Julian Schreiber
Production: Will ORourke
Director: The Glue Society

Ümumilikdə münsiflər heyəti 35 qalibə kubok təqdim edib, 13 kubok ADC*E entries, 12 kubok ADFEST, 5 kubok FIAP və 5 kubok Golden Drum finalçılarına verilib. Daha ətraflı qaliblərin siyahısı ilə buradan tanış ola bilərsiniz.

The Cup seçimlərin siyahısında FIAP-dan 107 short-listed entries var idi ki,onlardan ADFEST-dən 88, Golden Drum-dan 79 və ADC*E-dən 77 kubok uğrunda yarışan finalçı var idi.

Münsiflər heyətinin prezidenti DDB Worldwide baş kreativ əməkdaşı "Əmir Kassaei" bildirmişdir ki, "Mən bu il keçirilən Kubokun prezidenti olmağımla fəxr edirəm. Biz bu il bir çox maraqlı və ruhlandırıcı işlər gördük və güman edirik ki, ən yaxşı qalibləri seçdik. Bu il keçirilən festivalda münsiflər heyəti çox gərgin çalışdı və hər bir münsiflik bu cür çalışmalıdır."The Grand Cup" qalibini seçməklə deyəcəyim tək söz isə, mənim onun müəllifi olmağımı istəməyimdir və bu kampaniyanı hazırlamağı arzu etməmdir".

Qitələrarası 6-cı beynəlxalq reklam kubokunun təsisçisi və baş icraçı direktoru "Jure Apih" bildirmişdir ki, "Qalib olan işlər Kubok yarışının missiyasını təntənə ilə elan edir və zənginləşdirilən yerli yaradıcılıq potensialının gücünü vurğulamaq üçün bu festivalın konsepsiyası haqda məlumat verir".

Həmçinin qitələrarası reklam kuboku və Berlinin Yaradıcı Liderlik Məktəbi daxilində BSCL-in simvolu olan Steel Cup-ı ikinci Yaradıcı Liderlik Mükafatı "Fire ring" ilə mükafatlandırıb. "FireCup trophy" kommunikasiyada yeni standartlara və yaradıcı sənayelərinə malik olan xüsusi liderlər üçün nəzərdə tutularaq hazırlanıb.

Droga5-in Yaradıcı Sədri "Devid Droga" kommunikasiyada yeni standartlar yaratdığı və qlobal miqyasda cəmiyyətə təsiri etdiyi üçün "2012 Yaradıcı Liderlik Mükafatına", FireCup-a layiq görüldü. Videonu buradan izləyə bilərsiniz.


Qitələrarası reklam Kubokunun bütün qaliblərinin və namizədlərinin qalereyasını buradan izləyə bilərsiniz.