5 avqust Red JolborsFest marketinq-in və reklamının mərkəzi asiya festvalı RedJolborsAwards-da təqdim olunacaq işlərin qəbuluna start verdi. Müsabiqədə reklam, rabitə, yaradıcı agentliklər, studiyalar, büro və digital-agentliklər, həmçinin sifariş və ya istehsal edənlərin reklamı ilə məşğul olan müstəqil şirkətlər və Qırğızıstan, Qazaxıstan, Özbəkistan, Tacikistan və Azərbaycan kimi ölkələrdən frilanserlər də iştirak edə bilərlər.
RedJolborsAwards-da "Reklam çarxı", "Birləşdirilmiş reklam kampaniyası", "Çap edilmiş reklam", "Qrafik dizayn", "Digital", "PR-layihələr" kimi bir neçə müsabiqə təqdim olunacaq. Müsabiqələrin nominasiyalarıyla, qaydalarla və işlərin təqdim olunma şərtləriylə www.jolbors.com festivalının saytından tanış olmaq mümkündür.
Mərkəzi Asiyanın reklam bazarı üçün bu ilin ən vacib tədbirlərindən biri, beynəlxalq münsiflər heyətinin ən yaxşı reklam işlərini seçəcəyi festival baş tutacaq. Festivalının prezidenti Dina Maslova bildirdi ki, "biz agentlikləri və şirkətləri festivalda iştirak etməyə dəvət edirik".
Rusiyanın incəsənət-direktoru "Vladislav Derevyanniy" Mərkəzi asiyanın marketinq və reklam festivalı Red JolborsFest–də çıxış edəcək. Beynəlxalq münsiflər heyətinin tərkibinə Mərkəzi Asiyanın ilk reklam saytı AdAsia-nın həmtəsisçisi, Tomatdesign studiyasının kopirayteri Fərhad Kuçkarov, ADME.ru saytının redaktoru materialların müəllifi Kseniya Lukiçeva, RedKeds agentliyinin yaradıcı direktoru Vasiliy Lebedev, PeopleTalk rabitə agentliyinin idarə direktoru Serqey Andriyaşkin, Instinct agentliyinin yaradıcı direktoru Aleksey Meşkov, GOOD! agentliyinin yaradıcı direktoru İlya Timofeyev və McCannAlmaty agentliyinin yaradıcı direktoru Kristoff Musse də daxildir.
Bir nominasiyaya bir işin təqdim olunma dəyəri $18 təşkil edir. Konkurs işlərinin təqdim olunma məsələləri ilə bağlı konsultasiya üçün festivalının partnyoru AdAsia-ya welcome@worldofad.asia müraciət edə bilərsiniz.
Marketinq-in və RedJolborsFest reklamının ilk mərkəzi asiya festivalı 4-5 oktyabr tarixində Bişkekdə keçiriləcək. Proqramda Rusiyadan, Mərkəzi Asiyadan və xaricdən spikerlərin çıxışları planlaşdırılır. Red JolborsFest təşkilatçılarıyla "VB" internet-redaksiyası, NambaMedia reklam agentliyi, SunPeople yaradıcılıq birliyi çıxış edəcəklər. Festivalın baş partnyoru isə, Coca-ColaBishkekBottlers-dir.
Tədbirin rəsmi partnyorları - beynəlxalq mobil operatoru Beeline, "Kumtor" layihəsi və "Həyatt" mehmanxanası. Partnyorların arasında – AdAsia, GOOD! agentliyi, NTS teleradio şirkəti, McCannAlmaty agentliyi, Communications.kz, Yvision, CA-News, PR.uz, Facemark.az, #ONEMAGAZINE, Arbuz reklam agentliyi, "Цех" Loft, CityLab, Tazabek.