Zaman zaman müxtəlif xəstəliklərə diqqət çəkmək məqsədiylə maarifləndirmə kampaniyaları təşkil edilir. Ancaq bu kampaniyalardan çox azı yaradıcı olub yaddaşlarda qalır. Innocean Worldwide U.K. adlı qurumun Alzheimer xəstəliyinə diqqət çəkmək üçün Shazam ilə iş birliyi etdiyi kampaniya da yaradıcı kampanyalardan biri olmağı bacardı.



"Shazam-ın Unutduğu Gün" adlı kampaniya çərçivəsində Shazam, insanların özündən təyin etməsini istədiyi mahnıları xatırlamaqda çətinlik çəkdi. Tətbiq ən sonunda parçanı xatırladığında isə istifadəçilər, Alzheimer xəstəliyiylə əlaqədar bir hərəkət çağırışına istiqamətləndirildi və hədiyyə etməyə dəvət edildi. Bununla birlikdə kampaniyanın mesajını çatdırmaq üçün Shazam-In mövcud Shazam Again xüsusiyyətindən də yararlanıldı.



Kampaniyanın məqsədi, nisbətən gənc insanlara Alzheimer xəstəliyinin yalnız yaşlı kəsləri maraqlandırmadığını çatdırmaq idi. Belə ki, 40 yaşındakı kəslər belə Alzheimer xəstəliyinə tutula bilər. Hal-hazırda Böyük Britaniyada, 65 yaşın altında ağlını itirmə xəstəliyinə sahib tam 40.000 nəfər var.



Kampaniya, aprel ayı içində, yalnız Böyük Britaniyada reallaşdırıldı. Edilən şərhə görə kampaniya, cəmi 2.018.206 təəssürat əldə etdi və 5.096 nəfər hədiyyə səhifəsini ziyarət etdi.