Əvvəl “Google AdWords”də yalnız elektron poçt ünvanları ilə irəliləmək mümkün idi.


“Google” reklamverənlər üçün “AdWords”də müştərilərin telefon və poçt ünvanlarına hədəfləmələrinə dair razılığa gəlib. Bu, reklamverənlərin reklam kampaniyalarına hədəflənmələri üçün edilir.


Facemark.az xəbər verir ki, bu marketoloqlara əlində elektron ünvanları olmayan müştərilərini tapmağa və reklamlara hədəflənməyə kömək edəcək.


Yüklənən e-poçt ünvanları və telefon nömrələri “Google” istifadəçi məlumat bazasında axtarılır. Təsadüfi vəziyyətdə marketoloq tərəfindən göstərilən məlumatları istifadəçilərin e-poçt ünvanı ilə əlaqələndirir. Daha sonra marka “AdWords”də istifadəçi üçün reklam kampaniyalarını qura bilər.


Bildirilir ki, sistem artıq başqa reklam sistemlərində tətbiq edilir. Ekspertlər isə hesab edir ki, “Google” dövlət qurumlarının güclü nəzarətindən sonra yalnız indi bunu tətbiq edə bilir.