Ford Fusion-nun yeni ‘’Launch’’ kampaniyası istifadəçilərin marağını intriqa və ''celebrity'' uyğunluğuyla birləşdirir.


"Random Act of Fusion" kampaniyası eyni zamanda müxtəlif sosial mediayalarda, radioda və televiziyada da keçirilir. Video çarxda ‘’American Idol’’-un məşhur televiziya aparıcısı Sikrest Rayan (Ryan Seacrest) Ford Fusion-un yeni modeli haqqında tamamilə yeni məxfi informasiyanın ‘’guya’’ vəd edir. İştirakçılar, video çarxa müəyyən sayda ''like'' toplayaraq bu haqqda daha ətraflı məlumat əldə etmək imkanı qazanırlar ."Sirli serial"-ın ikinci video çarxını görmək üçün, cəmi ‘’1000 like’’ toplamaq lazım idi. Facebook aləmində kampaniyanın irəliləyişiylə bağlı aşkar kartlar və müxtəlif sorğular yerləşdirilmişdir.


Nəticə: Hal-hazırda Ford Fusion-un Facebook səhifəsinin təxminən 28 000 azarkeşi var.


Ford-un məzmun-bölməsində bildirilirr ki, onların məqsədi keçmiş kampaniyalarından uğurlu təcrübə tarixlərini alıcılarının nəzərə çatdırmaq idi eyni zamanda müştəriləri üçün olduqca xüsusi bir şey yaratmaq istəyirdilər və gələcəkdə də belə gözlənilməz aksiyalar keçirəcəklərinə söz verdilər.