Hər il 17 iyul tarixlərində Dünya Emoji Günü qeyd edilir. Bəs emojinin marketinqdə rolu nədir? Gəlin birlikdə araşdıraq!
1. Hazırda istehlakçıların 92%-i emojilərdən istifadə edir və marketoloqlar da bu trendi izləməyə başlayıblar. Emoji əsaslı marketinq kampaniyaları hər il artır.
2. Niyə emojilər bu qədər məhşurdur?
Çünki emojilərin dili yoxdur, onları hər kəs başa düşə bilir. (Çarli Çaplin filmləri kimi)
3. E-mail marketinqdə emojilərin rolu danılmazdır. Onlarla mail içərisində emoji istifadə edilən daim seçilir. Həmin məktubların digərlərinə nisbətən baxılma ehtimalı 45% çoxdur.
4. Sosial Media kontentlərində emojilərdən istifadə post reaksiyalarını 17% artırır.
5. Mobil tətbiq bildirişlərində emojidən istifadə satışları artırır. Çünki emosiyalar məntiqdən daha çox satın almağa təsir edir.
6. Emoji ilə sifariş…
McDonald's, Dominos kimi brendlərin qeydiyyata alınan müştəriləri sadəcə pizza emojisini tweet edərək bir pizza sifariş edə bilirlər.
Marketinq strategiyanıza emojiləri də daxil etməyi unutmayın!