Bildiyimiz kimi, bir loqonun istifadə müddəti ortalama olaraq 10 ildir. Brendin loqosu, həmçinin, onun gücünü ifadə edir. Bəs tanıdığımız markaların loqoları fəaliyyətləri boyunca nə qədər dəyişikliyə uğrayıblar? Aşağıda sadaladığım brendlərin loqo dəyişikliklərində isə ümumi olaraq minimalist seçim etdiklərinin şahidi oluruq:


- Apple: “Apple”ın orijinal loqotipi, Apple-ın özünün daxil olmağı planlaşdırdığı müxtəlif platformalarda istifadə edilə bilmədi. Apple-ın sonrakı bütün loqotipləri, estetik cazibəsini qoruyub və daha minimalist bir dizayna doğru yol alıblar.



- Microsoft Windows: Microsoft, Windows üçün loqonun dizaynları ilə kifayət qədər çox oynamış başqa bir şirkətdir. Müxtəlif ölçülü monoxromatik pəncərə panellərindən 4 rəngə - qırmızı, mavi, yaşıl və sarı rəngdən, daha göz oxşayan mənzərələrə qədər, Windows loqotipinin dizaynı tam bir dairə halını aldı. Həqiqətən Windows loqotipinin son dəyişimini təhlil etsək, loqotipin orijinal konseptuallaşmasına bənzərdir və daha göz oxşayandır.



- Twitter: “Twitter”ə gəlincə, sosial media şirkəti loqotip dizaynı ilə də oynamışdır. Orijinal Twitter quşu və ya qurucusundan sonra adlandırılan Larry quşu sol tərəfdə yerləşdirilsə də sonrakı dəyişikliklərdə hamısı sağa üz tutdu. Arasında olan Twitter loqotiplərindən bəziləri quşun görüntüsünə daha detallı bir yanaşma üçün dəyişikliyə üz tutdu. Amma nəticədə Twitter də sadəlik anlayışını qəbul etdi. Twitter-in son loqotipindəki ən əhəmiyyətli dəyişiklik, uçuş edən quşun vizual şəkildə qurulmasıdır.



- Coca-Cola: Dünyanın içki sektorunun ən yaxşı liderlərindən olan Coca Cola, çox güman ki, loqotipini ən çox dəyişdirən şirkət ola bilər. Şirkət yalnız loqotipin dizaynı ilə təcrübə aparmayıb, həm də loqotipin içərisində istifadə olunan yazı tipini dəfələrlə dəyişdirib. İçki şirkətinin ən son loqotip dizaynı, bənzərsiz bir şriftə və göz oxşayan qırmızı və ağ rəngə bənzərsiz bir düzbucaqlı bir dizaynı əhatə edir.



- Pepsi: Pepsi, bu illər ərzində loqotipində bir çox dəyişiklik etməyi seçən başqa bir qlobal içki lideridir. Bənzərsiz bir işarəsi olan orijinal loqotipdən zaman keçdikcə daha minimalist və sadə versiyalara doğru dəyişdi, ən son loqotip dizaynı mətni tamamilə atladı və fərqli qırmızı, mavi və ağ rəngli xüsusi bir naxış dəsti ilə sadə dairə formasını aldı.



- Ford: Dünyanın ən böyük avtomobil şirkətlərindən biri olan Ford, illərlə ardıcıl olaraq qalıcı şəkildə tanınan bir loqotipə sahibdir. Orijinal versiyasında bəzi əlavə sözlər yer alsa da, şirkətin loqotipinin sonrakı təkrarlama işlərində illər boyu şəklini dəyişmiş bir şriftdə yazılmış stilizə edilmiş “Ford” daxildir. Ən son versiya, mavi iki kölgə ilə doldurulmuş uzanmış bir ovalda yazılmış, stilizə edilmiş bir “Ford” yazısıdır.



Müəllif: Fidan Əzizova