cümə, 14 may 2021

PRWeek, 2020 PR-agentliklərinin beynəlxalq reytinqini açıqlayıb

161

Çətin bir iqtisadi və epidemioloji dövrdən sonra, PRWeek bu sahəni araşdırıb və illik olaraq dərc etdiyi Agency Business Report 2021, qlobal kommunikasiya bazarının əsas oyunçularının reytinqini araşdırıb. 2020-ci ildə isə bu reytinqə Rusiya kompaniyaları da daxil olub - iMARS, KROS, ЕМ və Akuli Piar və s.

facemark.az-ın məlumatına görə, iMARS TOP 100-ə daxil olub və reytinqdə 46-cı yerdə qərarlaşıb, gəlir göstəriciləri isə $35,1 milyon olub.

KROS kompaniyası isə özünün maliyyə göstəricilərini yüksəldib və $15,9 milyon dollar ilə 80-ci yerdə qərarlaşıb. 2019-cu ildə isə agentlik 114-cü yerdə yerləşirdi.

2020-ci il üzrə reytinqin TOP 10-a daxil olan agentliklərin adlarında ciddi bir dəyişiklik baş verməyib və belə görünür.

• Edelman — $840 mln.;
• Weber Shandwick — $831 mln.;
• BCW — $760 mln.;
• FleishmanHillard — $612 mln.;
• Ketchum — $476 mln.;
• BlueFocus (Citizen Relations) — $438 mln.;
• Hill+Knowlton Strategies — $366 mln.;
• MSL — $365 mln.;
• Real Chemistry — $360 mln.;
• Brunswick Group — $322 mln.

2019-cu ildəki reytinqdə isə iMARS $33,6 milyon 60-cı sırada qərarlaşmışdı. KROS isə $13 dollar gəlir ilə 114-cü idi.

Paylaş

MÜSAHİBƏ

Reklam üçün

Sərgi, Konfrans, Festival

Reklam üçün