cümə axşamı, 27 yanvar 2022

Fast food şəbəkəsi vizual kimliyini təzələyib

202

"Burger King" yeni kampaniyada qəlibləri sındırmaq və eyni zamanda keçən ilki rebrendinqi üstələmək qərarına gəlib.

Facemark xarici xəbərə isitnadən xəbər verir ki, "More" agentliyinin videosunda “Burger King eyni deyil” ifadəsi sensasiyaya çevrilib. Bu halda yaradıcılar hətta köhnə brendin loqosunu yandırmaq qərarına gəliblər.

Fast food şəbəkəsi vizual kimliyini təzələyib. Bu, "Burger King"in 20 ildə ilk rebrendinqi idi və Jones Knowles Ritchie (JKR) agentliyinə həvalə edilib. Komanda isə mavi rəngi çox iştahaaçan olmadığı üçün rədd edib.

Çarxı buradan izləyə bilərsiniz.

Paylaş

MÜSAHİBƏ

Reklam üçün

Sərgi, Konfrans, Festival

Reklam üçün

Abunəlik