Onlayn və oflayn marketinqdən istifadə hibrid marketinq kimi də tanınır. Onun üstünlüklərindən biri daha geniş auditoriyaya çatmağa imkan verməsidir.


Facemark.az xarici xəbərə istinadən bu haqda araşdırmanı təqdim edir.



Vahid ünsiyyət rejiminə güvənmək, məzmununuzu istehlak edə bilməyən auditoriya üzvlərini əldən verəcəyiniz deməkdir.


Müxtəlif marketinq strategiyalarını qarışdırmağın əsas üstünlüyü ondan ibarətdir ki, hər bir marketinq metodu digərini tamamlaya bilər. Onlayn və oflayn ünsiyyəti birləşdirməyin effektiv yolu brend dəstinizi bütün marketinq kanallarında istifadə etməkdir. Bu, eyni rənglərdən, şriftlərdən, yazı tipindən və s. istifadə etmək deməkdir. Bunu asanlaşdırmaq üçün marketinq fəaliyyətlərinizlə əlaqəli hər kəs üçün asanlıqla əldə edilə bilən sənədlər yarada bilərsiniz. Həmçinin, müştərilərlə danışarkən və ya onlarla söhbət edərkən çatdırılmalarının marka səsinizə uyğun olması üçün müştəri xidmətinizi öyrətməyi unutmayın.


İnsanlar onlayn olaraq ehtiyac duyduqlarını tapmaq üçün xüsusi açar sözlərdən istifadə edirlər. Bu açar sözləri əks etdirmək üçün veb surətinizi, açılış səhifələrinizi və blog yazılarınızı optimallaşdırmaq vacibdir.


Bununla belə, bu yanaşma oflayn ünsiyyətə də aiddir. Ənənəvi reklamlar, afişalar, flayerlər, radio mesajları və digər məzmunlar yaradarkən düzgün açar sözlərdən istifadə etdiyinizə əmin olun.


İnsanların sizi onlayn tapmasını istəyirsiniz?


Bunun üçün əlverişli yol QR kodlarından istifadə etməkdir.


Biznesinizi oflayn və onlayn birləşdirməyin başqa bir yolu haştaqlardan istifadə etməkdir.


İnsanlar çox vaxt real həyatda baş verən hadisələr zamanı və hətta alış-veriş, yemək yeyən və ya gəzinti kimi normal işlərlə məşğul olanda şəkil çəkməyi xoşlayırlar. Siz brend haştaq yarada və insanları şəkil çəkdirməyə və öz təcrübələrini şəbəkələri ilə bölüşməyə təşviq edə bilərsiniz.