"Apple" yeni reklam çarxında məxfilik mövzusunda iddiasını bir daha vurğulayır.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, yaxın zamanlarda "Imperva" tərəfindən nəşr olunan "No Silver Linings" hesabatı insanların rəqəmsal dünyaya etibar etdikləri məlumatlardan narahat olduqlarını göstərir. Bir çox insanlar ailə və dostluq münasibətlərindən tutmuş psixi sağlamlıq və şəxsi münasibətlərə qədər rəqəmsal dünyada sirlərini açmaqlaşəxsi məlumatların oğurlanmasına məruz qalacaqlarını düşünürlər.


Son zamanlarda bir çox fərqli kampaniya ilə gizlilik iddiasını dilə gətirən "Apple", yeni reklam filmində də eyni mövzudan bəhs edir. Amma bu dəfə çox danışılacaq iddialarla. "Data Auction" adlı reklam çarxında gənc qadının alış-verişindən e-poçtlarına qədər bir çox rəqəmsal məlumatın ortaya çıxdığı və hətta hərracda satıldığı göstərilir. Məsələnin şahidi olan gənc qadın satış zamanı iPhone-da məxfilik parametrlərini aktivləşdirir və hərrac başa çatır.Sözügedən reklam çarxı ilə marka təkcə rəqiblərinə daş atmır, həm də məxfilikdəki gücünü bir daha vurğulayır.


Reklam çarxını izləyə bilərsiniz: