"Twitter"də reklamı dayandıranların sayı artır.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Elon Musk tərəfindən "Twitter"i əldə etdikdən sonra reklamverənlərin bəzi məsələlərlə, xüsusilə məzmun moderasiyası ilə bağlı narahatlıqlarının təsiri davam edir. "General Motors", Musk dövründə izləniləcək siyasətlər daha yaxşı başa düşülənə qədər platformadakı reklamlarını dayandırmağa qərar verdikdən sonra, platformanın ən böyük reklamçılarından biri olan "Mondelez" də daxil olmaqla bəzi reklamçılar "Twitter" reklamlarına ara verir. Reklamlarını dayandırmağa qərar verənlər arasında "General Mills", "Pfizer" və "Audi" ilə yanaşı "Mondelez" də var. "General Mills" və "Audi America" rəsmiləri reklamı dayandırmaq qərarına gəldiklərini təsdiqləyiblər. Onun 20-yə yaxın müştərisi müvəqqəti olaraq "Twitter"də xərclərini dayandırıb və büdcələr "Google" və "Meta"ya keçə bilər