"Google Trends Reports" yalnız "SEO" və ya "Google" açar söz üçün reklam deyil.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, müəssisələr istehlakçı davranışı ilə bağlı bazar araşdırması aparmaqdan əlavə, bəzi rəqəmsal vasitələrdən də istifadə edə bilərlər ki, bu vasitələrdən ən son məlumatları izləyə və təhlillər əldə edə bilərlər. Bu vasitələrə baxdığımızda ən çox istifadə edilənlərdən biri "Google Trends" görünür. "Google Trends" seçilmiş açar sözlərin nə qədər tez-tez axtarıldığını, hansı bölgələrdən, hansı sözlər və mövzularla axtarıldığını təhlil edən pulsuz "Google" xidmətidir. "Google Trends" həm də hekayələr üçün güclü bir vasitədir, çünki insanların hadisəyə, əsas, cari gündəmə dərhal necə reaksiya verdiyini müşahidə etmək olar.


"Google Premier Partner" ünvanına sahib olan "IQUEEM"in təsisçisi Berkun Meral, bunun e-ticarət sektorunun hansı məhsulun daha çox maraq doğurduğunu müəyyən etmək üçün istifadə etdiyi bir vasitə olduğunu və düzgün istifadə edildikdə marketinq xərclərini azaltma potensialına malik olduğunu bildirir.