Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!


Bu gün bir çox şəxslər və qurumlar sosial mediada mövcud olmaq istəyir. Lakin onların aktivlərini necə quracaqları barədə çox təsəvvürləri yoxdur. Bəzi şirkətlər sırf gənc olduqları üçün sosial media idarəçiliyini gənc kadrlarına həvalə edirlər. Bu yanaşma göstərir ki, sosial media anlayışı artıq peşəkar bir proses kimi başa düşülmür.


Sosial mediada rastlaşdığınız və çox sevdiyiniz məzmunlar çox diqqətlə və diqqətlə hazırlanır. Sosial medianın düzgün idarə olunması üçün həm ölkəmizi, həm də qlobal hesabları araşdırmanız çox vacibdir. Qarşılaşdığınız nümunələrdən sevdiyiniz cəhətləri qeyd edərək, effektiv və uğurlu bir sosial media idarəçiliyi həyata keçirə bilərsiniz. Bundan əlavə, ilk təklifimiz sosial medianın effektiv idarə olunması üçün müntəzəm və sabit olmaq olacaq.


Müəssisələr, brendlər, qurumlar sosial media strategiyalarını ölçülə bilən, əldə edilə bilən, real və uyğun hədəflərə uyğun qurmalıdırlar.


Məqsədlərinizi təyin etdikdən sonra hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirmək və anlamaq vaxtıdır. Bənzər bizneslərin, yəni rəqiblərinizin sosial media auditoriyasını başa düşmək sizin üçün daha asan olacaq.


Hədəf auditoriyanızın ən çox hansı sosial mediadan istifadə etdiyini bilməlisiniz. Əgər gənc auditoriyanız varsa, sadəcə Facebook-da mövcud olmağın mənası yoxdur. Snapchat və ya Instagram-da daha gənc auditoriyaya çatma ehtimalınız daha yüksək olacaq. Orta yaşlı bir auditoriyanız varsa, Facebook bu nöqtədə daha məntiqli bir nəqliyyat kanalı olardı.


Sosial media daha çox səmimiyyət və təbiiliyə üstünlük verilən bir mühitdir. Bu səbəbdən hesablarınız sıfır şəxsiyyətə malik hesab olmamalıdır. Rəsmi dil və paylaşma mədəniyyəti sosial mediada görülməsi arzu olunan bir vəziyyət deyil. Sosial mediada istifadəçilər qurumları və müəssisələri şəxsi səviyyədə bilmək istəyirlər.


Sosial media hesablarınızı izləyənlərin təkcə rəqəmsal dəyərini deyil, həm də qarşılıqlı əlaqələrinin dəyərini artırmalısınız. Qarşılıqlı əlaqə olmadan 100.000 izləyici yüksək nişanlı 1000-dən yaxşı deyil. Əksinə, çoxlu qarşılıqlı əlaqədə olan, lakin say çoxluğuna sahib olmayan izləyiciləriniz çox daha dəyərli olacaq.