Facemark.az xarici mənbəyə istinadən Minimum Viable Product (MVP) haqqında araşdırma yazını təqdim edir!


Minimum həyat qabiliyyətli məhsul (MVP) buraxılış və sınaq üçün tələb olunan ən vacib xüsusiyyətlərə malik məhsulun versiyasıdır. MVP-nin məqsədi onun inkişafına əhəmiyyətli vaxt və resurslar sərf etməzdən əvvəl ilkin istifadəçilərdən rəy toplamaq, məhsulu təkrarlamaq və məhsulun bazara uyğunluğunu yoxlamaqdır.


Niyə MVP?
MVP işinin əsas səbəbi məhsul üçün bazarın olub olmadığını yoxlamaqdır. Beləliklə, startaplar bazarın ehtiyac duymadığı məhsul və ya xidmətə vaxt və pul xərcləməkdənsə, insanların həqiqətən istədiyi məhsulun yaradılmasına diqqət yetirə bilərlər.


MVP həmçinin startaplara öz imkanlarını qiymətləndirməyə kömək edə bilər. MVP yaratmaq və işə salmaqla, startaplar məhsulun hansı hissələrini özləri qura biləcəklərini və hansı hissələrin kənardan kömək tələb edəcəyini görə bilərlər. Bu məlumat məhsul üzərində işləməyə davam etmək və ya başqa bir şeyə keçmək barədə qərar vermək üçün istifadə edilə bilər. Ümumiyyətlə, MVP bir sıra yollarla startaplara kömək edə biləcək güclü bir vasitədir. Həmçinin, MVP-nin dəyişdirilməsi tam işlənmiş məhsulun dəyişdirilməsindən qat-qat asan və ucuzdur.


Nəhayət, MVP-nin işə salınması startaplara son məhsulu təkmilləşdirmək üçün istifadə oluna bilən istifadəçilərdən rəy toplamaq şansı verir. Bu, məhsul bazarına uyğunluğunu yoxlamaq və növbəti milyard dollarlıq məhsulu inkişaf etdirmək üçün lazım olan ilk addımdır.


Necə uğurlu MVP olmaq olar?
Uğurlu MVP yaratmaq üçün diqqətli planlaşdırma, bazar araşdırması və müştəri rəyinin birləşməsindən ibarət strategiyanın yaradılması tələb olunur. Uğurlu MVP yaratmağınıza kömək edəcək bəzi məsləhətlər:


Məhsulunuzun əsas dəyər təklifini müəyyənləşdirin: Uğurlu MVP yaratmaq üçün ilk addım məhsulunuzun əsas dəyər təklifini müəyyən etməkdir. Bu, məhsulunuzu rəqiblərindən fərqləndirən və müştərilərə ən çox dəyəri verən əsas xüsusiyyət və ya fayda olmalıdır. Dəyər təklifiniz MVP-nin diqqət mərkəzində olacaq və qalan hər şey isteğe bağlı və ya ikinci dərəcəli hesab edilməlidir.


Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin: Məhsulunuzun əsas dəyər təklifini müəyyən etdikdən sonra hədəf auditoriyanızı müəyyən etmək vacibdir. Bu, MVP-nizi potensial müştərilərinizin ehtiyaclarına və üstünlüklərinə uyğunlaşdırmağa kömək edəcək, onunla əlaqə qurmağın asan və dəyərli olmasını təmin edəcək.


Bazar araşdırması aparın: MVP-nizi inkişaf etdirməzdən əvvəl, məhsulunuz üçün rəqabətli mənzərəni və potensial tələbi anlamaq üçün bazarı araşdırmaq vacibdir. Bu, potensial müştərilərdən rəy toplamaq üçün sorğuların, fokus qrupların və digər bazar araşdırmalarının aparılmasını əhatə edə bilər.


Xüsusiyyətləri prioritetləşdirin: Hədəf auditoriyanız və bazarınız haqqında dəqiq məlumat əldə etdikdən sonra MVP-nin xüsusiyyətlərini prioritetləşdirməyə başlaya bilərsiniz. Bu, məhsulunuzun əsas dəyər təklifi üçün hansı xüsusiyyətlərin zəruri olduğuna və hansının daha sonra əlavə edilə biləcəyinə qərar verməkdən ibarətdir. MVP-nin əhatə dairəsini kiçik və diqqət mərkəzində saxlamaq və lazımsız funksiyalar əlavə etməkdən çəkinmək vacibdir.


Test edin və təkrarlayın: Uğurlu MVP yaratmaq üçün son addım kiçik bir ilkin istifadəçi qrupu ilə sınaqdan keçirmək və rəy toplamaqdır. Bu, MVP ilə bağlı hər hansı problemi və ya problemləri müəyyən etməyə və məhsulu təkmilləşdirmək üçün təkrar etməyə kömək edəcək. Rəylərə açıq olmaq və müştəri rəyi əsasında dəyişikliklər etməyə hazır olmaq vacibdir.