BAZARSTORE - “28 Mall”-da yerləşən filialında AzUn-a icarəyə verdiyi daxili istehsal məhsulu olan un məmulatlarının keyfiyyət baxımından aşağı olması azmış kimi, qiymətlər də digər rəqiblərlə müqayisədə çox yüksəkdir. Eyni məkanda dövriyyənin aşağı olması xərclərin qarşılanmamasına gətirib çıxarır. Bu səbəbdəndirmi yoxsa diyər səbəblərdən Bazarstore ağlın itirib, hər kəsi özü kimi görür. Ona görədə yeni reklam çarxında, insanları təhqir edərək “ağlı olan adam Bazarstordan başqa yerə gedər” ifadəsini yeni çəkdiyi reklam çarxında istifadə edib.
FAVORİT - 1 yaşını qeyd etdi. Təbriklər. Kassada yaranan insan sıxlığı bu marketin ərazidə nə dərəcədə sevildiyini bir daha göstərir. Daxili istehsal məhsulu olan un məmulatları yüksək peşəkarlıq və keyfiyyəti ilə seçilir. “Keyfiyyətmizlə öndəyik” şüarı hələ də aktuallığını qorumaqda davam edir. Binəqədi qəsəbəsi 2-ci mədəndə yerləşən filialda mağaza müdirinin kassada oturaraq telefonda bilyard oynaması isə xüsusi ilə təqdirə layiqdir.
BOLMART - daxili istehsalda Favoritdən bir qədər geridə qalır, inkişaf etməsi üçün daha fərqli və müştəri yönümlü tədbirlər görməsi zəruridir.
MAKRO - heç bir fərqlilik və müştəri yönümlü addım atılmır, adi supermarket şəbəkəsi olaraq davam edir. Administratorların kobudluğu diqqət mərkəzindədir.
ARAZ - müştəri yönümlü heç bir yenilik yoxdur, müştəri məmnunluğu və xidmət zəifdir.
GRANDMART - daxili istehsalı xüsusiylə diqqət çəkir. Müştəri məmnunluğunda irəliləyişlər var.
LİFE - kampaniya çoxluğu keyfiyyət və qiymətin üstünlüyü deyil. Eyni zamanda müştəri məmnunluğunda çox geridə qalır.
BİZİM - müştəri məmnunluğu və keyfiyyət + xidmətin olmadığı bir bazar!
RAHAT - bu ay xüsusi ilə yeni Yasamalda açdıqları filialdan oranın müştəriləri həddən artıq narazılıq və şikayət edib. Əsas şikayətlər keyfiyyət və müştəri davranışlarındandır, sosial şəbəkədə edilən şikayətlərin silinməsi halları da bunun bariz nümunəsidir. “Metropark”-da yerləşən filialda İT serverdə yaranmış problem keyfiyyətsiz avadanlıqdan və nəzarətsizlikdən 2 gün iş fəaliyətini dayandırdı, buna inventarizasiya adı qoyaraq müştəriləri aldatdılar. Inventar bütün supermarketlərdə gecələr olur və bunun müştəriyə heç bir aidiyyatı yoxdur. Bu hal sayca az olan müştərilərini itirmələrinə və 20.000 Azn-ə başa gəldi.
NEPTUN - öz işçilərinə yüksək səviyyədə davranış imkanları sərgiləyən yeganə şəbəkədir. “Daxili müştəri məmnun olarsa, xarici müştəri də məmnun qalacaqdır” prinsipi təqdir olunacaq haldır.
SƏBƏT - fresco bu şəbəkəni aldıqdan sonra bəzi narazılıqlar aradan qalxmaqdadır, amma hələ də keyfiyyət və müştəri məmnunluğunda həm Fresco, həm də Səbət brendləri çox geridədir, hal hazırda müştəri problemi yaşanır hər iki qolda.
KONTİNENTAL - Bu il Dünyanın ən bahalı marketi seçildi.
CİTİMART - bu market, görəsən, niyə hələ də işləyir?! Göstəriləcək heç bir müsbət yanı yoxdur. Spesifik bəzi məhsullardan başqa.
LİDER-AS - bahalıq və anti-sanitar xidmət, heç bir məmnunluğun olmadığı bir yer.
Aşağıdakı cədvəldə olan qiymət dəyərləndirməsi, marketlərin 100 ballıq göstəricinin neçə faizini yerinə yetirdiklərini göstərir. Hər kateqoriya 20 ballıq sistemlə qiymətləndirilib.
S/s |
Supermarketlər |
Bu aya olan göstəricilər. |
1. |
Favorit |
79 |
2. |
Bazarstore |
73 |
3. |
Bolmart |
70 |
4. |
Makro |
59 |
5. |
Grandmart |
58 |
6. |
Life |
58 |
7. |
Neptun |
56 |
8. |
Araz |
55 |
9. |
Bizim |
55 |
10. |
Rahat |
52 |
11. |
Səbət |
50 |
12. |
Lider-As |
47 |
13. |
Kontinental |
41 |
14. |
Citimart |
35 |
|
Bizim |
Rahat |
Favorit |
Bazarstore |
Səbət |
Araz |
Makro |
Neptun |
Citimart |
Kontinental |
Life |
GrandMart |
Lider-As |
Bol mart |
Keyfiyyət |
8 |
10 |
15 |
13 |
10 |
13 |
12 |
14 |
9 |
13 |
12 |
14 |
9 |
14 |
Qiymət |
14 |
8 |
18 |
14 |
14 |
11 |
15 |
10 |
6 |
5 |
10 |
10 |
9 |
18 |
Xidmət |
6 |
8 |
12 |
12 |
7 |
9 |
9 |
10 |
8 |
10 |
9 |
11 |
8 |
8 |
Çeşid |
14 |
14 |
18 |
18 |
9 |
12 |
13 |
12 |
7 |
10 |
14 |
11 |
11 |
15 |
Hədiyə və Kampaniya |
13 |
12 |
16 |
16 |
10 |
10 |
10 |
10 |
5 |
3 |
13 |
12 |
10 |
15 |