Yaradıcılıq festivallarının peşəkar mühitdə mühüm rolu var. Son zamanlar festivallar həm sənayenin, həm də ümumilikdə dünya iqtisadiyyatının inkişafına öz təsirini artırır. Festivallar həm də yaradıcılıqla məşğul olan hər kəs üçün çox zəruri olan böyük ilham mənbəyi rolunu oynayır. Bu barədə beynəlxalq yaradıcılıq festivallarından birinin – “White Square” festivalının təşkilatçıları, iştirakçıları və münsiflər heyətinin üzvləri ilə maraqlı söhbətlər edib. Festivalda hər il 35-dən çox ölkədən, o cümlədən Avropa, ABŞ, Çin, MENA regionu, MDB ölkələri, Asiya, Latın Amerikası və s. White Square hər il müsabiqələri və nominasiyaları yeniləyir, eyni zamanda sosial məsuliyyətli marketinq, sülhpərvərlik və ümumbəşəri dəyərlərin qorunması prinsiplərini bölüşür. İştirak üçün müraciət 28 aprel 2023-cü il tarixinədək açıqdır.


Facemark.az media tərəfdaşı olduğu festivala istinadən xəbər verir.


“White Square” Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalının əsasında hansı konsepsiya dayanır və sizcə festivalın keçirilməsi nə üçün vacibdir?
Alena Ustinoviç, “White Square” Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalının təsisçisi:


Bu il “White Square” Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalı 15 illiyini qeyd edir. Bu o qədər də çox deyil, lakin layihə üçün hələ də çox əhəmiyyətlidir. Festivalı yaradarkən konseptin və adın əsası kimi asket ağ kvadratdan istifadə etdik ki, bu da ilkin olaraq bizim üçün reklamda bir növ yaradıcılıq simvoluna çevrildi. Axı, arxasında güclü brendlərin meydana çıxdığı ideyalar ən çox boş ağ vərəqdən yaranır. Bizim üçün reklam sənətdir, lakin müəyyən marketinq vəzifələrini yerinə yetirən tətbiqi sənətdir. Məhdudiyyətlər var, ancaq yaradıcıların sənəti üçün heç bir məhdudiyyət yoxdur. Bu, müxtəlif ölkələrdən olan reklam sənətçilərinin peşəkar həyəcanı, həvəsi ilə olan festivaldır. Buna görə də biz sonradan korporativ identikliyi dəyişdik, tərəflər və rənglər əlavə etdik, lakin əsas dəyərləri qoruyub təbliğ etdik: ən yaxşı, saf ideyaları tapmaq və onların yaradıcılarını həvəsləndirmək. Reklam sənayesindəki insanlar istedadlıdır və mənim üçün dünyanı həqiqətən yaxşılığa doğru dəyişirlər. Ümid edirik ki, bu il də çoxlu yeni parlaq girişlər və iştirakçılar görəcəyik.


Sizcə, “White Square” Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalı kimi reklam festivallarının sənaye üçün missiyası nədir?
Steve Colmar, Publicis Groupe Portugal-ın icraçı kreativ direktoru:


Reklam festivalları yalnız ən yaxşı girişləri mükafatlandırmaqdan daha çox şeydir. Çox vaxt biz girişləri tanımağa, onların yaradıcılarını təbrik etməyə, brendlərin töhfəsini qeyd etməyə və sənayemizin təkamülünə sevinməyə diqqət yetiririk. Düzünü desəm, mən şəxsən festivalların rolunu təkcə bunda görmürəm. Festivallar həmişə təcrübə mübadiləsi, fərqli baxış nöqtələri, işə yeni yanaşmalar və təbii ki, burada tanış olduğumuz maraqlı insanlardır. Hər görüş özünüzü təkmilləşdirmək üçün bir şansdır. Və beləliklə sənayenin gələcəyini yaradın. Ona görə də əminliklə demək olar ki, “White Square” yüksək missiyaya malikdir: reklamçılar və marketoloqlar arasında körpü yaratmaq, hamımızın birlikdə brendlər üçün açıq gələcək yarada biləcəyimiz məkan yaratmaq bura daxildir.


Folker Wrage, Wrage / Antwort-un qurucusu, İsveçrə:


Reklam festivalları yalnız mükafatlardan daha çox şey təmin edir. Bu, bizim üçün ofisdən uzaqda vaxt keçirmək və öyrənməyə və bacarıqlarımızı təkmilləşdirməyə diqqət yetirmək üçün bir neçə fürsətdən biridir. Biz dostlar tapırıq, ilham alırıq və qlobal cəmiyyətin bir hissəsi oluruq. Bu festivaldan daha çox ilham və təhsilə yönəlmiş heç bir festival tanımıram. Ona görə də həmişə burada olmağın yolunu tapmağa çalışıram.


Ali Rez, Impact BBDO MENA-nın baş kreativ direktoru, BƏƏ:


Reklam festivalları son dərəcə faydalıdır, çünki onlar təkcə bir sənaye kimi yaradıcılığı təşviq etmir, həm də yaradıcıları bütün ən yaxşı layihələri yaratmağa ruhlandırır və həvəsləndirir. Bu, bütün qayıqları qaldıran dalğadır. “White Square” hər il ən yaxşı əsərlərin toplusunu nümayiş etdirir ki, bu da şübhəsiz ki, tanınmağa və təbliğata layiqdir.



İştván Bracsok, Baş Kreativ Direktor və White Rabbit Budapeştin təsisçisi, Macarıstan:


Bir sözlə: Olimpiya Oyunları olmasaydı, kimsə 100 metri 10 saniyədən az müddətdə qaça bilərdi? Daha ətraflı desək, yaradıcı iş agentliklərin əsas vəzifəsidir. Məhz buna görə də agentlik seçimində qərar vermək üçün yaradıcılıq ən vacib meyardır. Müştərilər özlərinin gələ bilmədiyi yenilikçi ideyalar, impulslar və innovativ düşüncələr təklif edə biləcək birini axtarırlar. Nəhayət, “White Square” kimi mötəbər yaradıcılıq festivalları bu əsas sənaye vəzifəsinin yerinə yetirilməsinin nümayişi kimi çıxış edir.


Rikkardo Rachello, Wieden+Kennedy Amsterdam-ın baş incəsənət direktoru, Hollandiya:


Məncə, festivallar istirahət etmək və sənayenin nəbzini ölçmək üçün əla fürsətdir. Düşünürəm ki, istənilən fəaliyyət sahəsində fəaliyyət üçün vaxt və növbəti addımlarınızı qiymətləndirmək üçün görülənləri ölçmək üçün vaxt var. Bütövlükdə sənaye üçün festivallar gələn il üçün etalon olacaq işlərin mükafatlandırıldığı yer, sənayenin zamana uyğunlaşmaq üçün hansı istiqamətə getməyi düşündüyü vaxtdır.
Michelangelo Cianciosi, DigitalGo-nun İcraçı Kreativ Direktoru, İtaliya: Əgər doğrudursa, dahi 1% istedad və ilham və 99% zəhmətdir, onda bu bir faiz tamamilə vacibdir! Ümumilikdə reklam festivalları, xüsusən də Ağ Meydan kimi gənc və yenilikçi festivallar sadəcə mənim ilham axtardığım və (niyə də olmasın?) başqaları üçün ilham mənbəyinə çevrildiyim yerlərdir.


Tommaso Mezzavilla, Robilant Associati-nin İcraçı Rəqəmsal Yaradıcı Direktoru, İtaliya:


Mənim üçün reklam festivalında iştirak təcrübə mübadiləsi, əlaqələr qurmaq və inkişaf etmək üçün əla fürsət deməkdir: “White Square” məhz belə olur. Siz minlərlə əsər görürsünüz, dünyanın hər yerindən gələn reklam sənayesinin nümayəndələri ilə gələcəyə baxış, yaradıcılığın rolu, yaradıcı ideyalar mübadiləsi edirsiniz. Bu, əlaqələr şəbəkəmi genişləndirmək üçün indiyə qədər olduğum ən yaxşı yerlərdən biridir. Mən hər il burada gözəl kreativlərlə, istedadlı gənclərlə, yenilikçi menecerlərlə tanış oluram və onların bəziləri hətta əlaqə deyil, dost olurlar!


Daniele Fiandaca, Token Man Consulting-in təsisçisi, Böyük Britaniya:


“White Square” kimi festivallar ilham mənbəyidir. Yaradıcılığın təməlində müxtəlifliyin dayandığını nəzərə alsaq, mədəni fərqliliklərə görə bəzən başqa festivallarda itirilən qiymətli daşları orada kəşf etməkdən həzz aldım.



Fernando Pérez, Interbrand-ın baş dizayneri, İspaniya:


“White Square” yaradıcı insanlar üçün görüş yeridir, burada başlar və ürəklər yenilikçi və cəsarətli hərəkətlər üçün birləşir. İştirakçıları əhəmiyyətli addımlar atmağa ruhlandırmaq üçün “White Square” səhnəsindən strategiya və yaradıcılığı birləşdirməyə dair baxışımı və təcrübəmi çatdırmağa ümid edirəm.



Francesco Guerrera, Different-in Baş Kreativ Direktoru, İtaliya:


Festivalların olması sənaye olaraq bizim böyük üstünlüyümüzdür, çünki mədəniyyət hamımızın sosial şəbəkələrdə və ətrafımızda gördüyümüz cəhalət qarşısında ən son maneədir. Festivallar bizim ən mühüm dəyərlərimizdən biridir. “White Square” təmiz hava və kənardan yeni görünüş kimi bölgə üçün həyati əhəmiyyət kəsb edir. Biz İF-i yaratmaq qərarına gələndə İtaliyada da belə idi! festival sayəsində sənayenin nüfuzu bu gün əhəmiyyətli dərəcədə artmışdır.


Christoph Nann, FCB Hamburg, Almaniyanın Baş Yaradıcı Direktoru:


Elə yerlər var ki, ilhamın konsentrasiyası miqyasdan kənardır. O qədər ilham olan yerdə ki, sanki hava deyil, ideyalarla nəfəs alırsan. Belə yerlərə misal olaraq reklam festivallarını və xüsusən də münsif otaqlarını göstərmək olar. Yaradıcı üçün bu, yalnız ola biləcək ən yaxşı "yemək"dir. Buna görə də münsiflər heyətində işləməyi çox sevirəm və xüsusən də buna görə hər il “White Square” gözləyirəm.


Peşəkar həvəs, həyəcan və müxtəlif ölkələrdən gələn çoxsaylı əla nümunələri ilə “White Square” kimi festivallar hər il iştirakçıları bugünkü iqtisadiyyatda uğurlu biznes üçün əsas şərt olan yeni yaradıcı ideyalarla ruhlandırır. Dünyanın hər yerindən olan iştirakçılar kommunikasiya, marketinq, brendinq və yaradıcı sənayenin bütün spektrini əhatə edən 205 nominasiya üzrə layihələrini onlayn təqdim edə bilərlər. Yazıların təqdim edilməsi qaydaları haqqında daha ətraflı məlumat festivalın rəsmi saytındadır.