Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Twitter Blue ilə bağlı inkişaflar son zamanlar çox aktivdir. Xatırlayırsınızsa, Twitter ötən həftələrdə aprelin 1-də bütün köhnə mavi işarələri siləcəyini açıqlamışdı . Bu, əlbəttə ki, baş vermədi və Twitter köhnə mavi işarələri silmək əvəzinə mavi işarə üçün yeni hashtag yaratdı . Bu etiketlə kimin Mavi istifadəçi olduğu bəlli olmadı.
Elon Mask-ın Blue istifadəçiləri üçün yeganə faydası bu deyil, çünki indi Twitter Blue istifadəçilərinin platformadakı reklamları yüzdə 50 daha az görəcəyi paylaşılıb. Bundan əlavə, Mavi üzvlərə axtarışlarda daha çox görünürlük kimi vədlər verilir. Əslində, Elon Musk uzun müddətdir ki, Twitter Blue istifadəçilərinin sponsorlu tvitləri daha az görəcəyini söyləyir. Beləliklə, reklamların Mavi istifadəçilər üçün azaldılması təəccüblü deyil.
Hazırda Twitter Blue istifadəçiləri həm "Sizin üçün" həm də "İzlənilən" yayımlarında daha az reklam görürlər, bu funksiya aktivdir.
Platforma bildirmişdir ki, bu funksiya profildə və ya cavablarda göstərilən reklamlara, təşviq edilmiş hesablara və trendlərə, “Kəşf et” səhifəsində təbliğ edilən fəaliyyətlərə şamil edilmir. Şirkət həmçinin bildirib ki, reklamların yarıya endirilməsi yalnız abunəçinin profilinə baxıldıqdan və təsdiq işarəsini aldıqdan sonra qüvvəyə minəcək. Twitter ödənişli abunəçilərin yayımlarında reklamları azaltdığını iddia etsə də, insanların həqiqətən daha az reklam görüb-görmədiyini sübut etmək asan deyil.