Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Rənglərin psixologiyası" haqqında araşdırma yazını sizlərə təqdim edir!
Rəng psixologiyası haqqında danışmaq emosiyalardan danışmaq deməkdir. Bu, həzz, xoşbəxtlik, narahatlıq və enerji oyatmağa qadir olan bir dil kimidir.
Rənglər sadəcə marketinq üçün önəmli deyil. Rənglər şəxsi təcrübələrimizə, uşaqlığımıza və elmin və psixologiyanın anlamağa çalışdığı simvolizmə əsaslanır.
Klod Mone deyirdi ki, rənglər dünyası onun gündəlik ehtirası, sevinci, həm də əzab anıdır. Rəssam üçün hər bir tonun və rəng birləşməsinin incəliyini çəkmək asan deyil, lakin hər bir rəngin insanlara və onların davranışlarına necə təsir etdiyini təsvir etmək daha çətindir.
Rənglər beynimizi müxtəlif yollarla stimullaşdırır. Əslində, keçmişdə misirlilər və çinlilər rənglərin təsirini şəfa, müəyyən şüur və ya əhval-ruhiyyəni təşviq etmək ideyası ilə əlaqələndirirdilər. Misirlilər üçün qırmızı rəng həyatın, torpağın, qələbənin, həmçinin Set və ya Apofis kimi düşmən tanrıların qəzəbinin əksi idi.
Rəng, mahiyyət etibarilə, optik bir fenomendən daha çox şeydir. Onların hamısının öz mənası var. Onların hamısı beynimizə spesifik təsir göstərir və buna görə də rəng psixologiyası bu gün neyromarketinqdə əsas və vacib vasitədir.
İstehlakçının müəyyən rəng stimullarına necə reaksiya verəcəyini anlamaq daha çox satışa səbəb ola bilər. Həmişə 100% dəqiq olmasa da, oxşar nümunələri görə bilərik; Bu, rəng psixologiyasının həqiqətən faydalı olduğunu göstərir.
Eynilə, rəngin incəsənət və kino dünyasına təsirini də unutmaq olmaz. Məsələn, Devid Linç hisslərin incə kaleydoskopuna qərq olmaq üçün məntiq dünyasından qaçmağa can atan rejissordur.
O, filmlərində həmişə ağ və qara kontrastdan istifadə edir, çünki onun üçün bu texnika real dünyadan xəyala qaçmağı simvollaşdırır.
Van Qoq da emosional vəziyyətini ifadə etmək üçün bilərəkdən müəyyən rənglər seçmişdir. O, tarlalar və ulduzlu səmalar yaratmaq üçün mavi və sarı kimi canlı rənglərdən istifadə edirdi.