E-mail marketinqin uğurları: 2012-ci il üçün beş tendensiya var


Bu məqalədə siz öyrənəcəksiniz...


2012-ci ilin ən güclü beş e-mail marketinq tendensiyası


Müştəri seçimlərini bilmək nəyə görə e-mail marketinqdə önəmlidir


Vaxt uçur. 2011-ci il bizim güzgüdə görünən keçmişimizdir və bu keçmişə baxıb gələcək barədə planlar qurmalıyıq.


1. R Word


Bəzi marketoloqlar ey termininə nifrət edir, lakin bu uzun müddətlilik üçün münasibdir.


E-mail xidmət təchizatçıları Gmail və ya Hotmaildəki kimidir, lakin inkişaf etmiş formasıdır. İnformasiya blüttenləri artıq spam kimi qeyd olunmur.


2. Özəlləşdirmə


Hamını öz adı ilə salamlama (Salam (ad) ! ) hər kəsə təsir göstərdimi?


Cavab: yox! Bunun qəbul olunması uzun müddət alacaq. Bu il hər şey istifadə qaydaları haqqında olacaq: informasiya blüttenləri haqqında, müştərininin şəxsi məlumatı barədə və s. Saytın alış tarixi, web fəaliyyəti və müştəri ilə əlaqələr (CRM) onların e-poçtunun mümkün qədər şəxsiləşdirilməsi üzrə iş gedir.


3. Daha az “göndər” düyməsinə basın.


Bəlkədə il ərzində ən az basacağınız düymə “göndər” olacaq. Məni səhv başa düşməyin. Sizə daha az məktub göndərəcəksiniz demək istəmirəm. Əlaqə daha da sürətlənir və abonent daha çox məktub göndərə bilir.


Necə? Bu çox sadədir. Aşağıda bir neçə nümunə var


Məktubu göndərən zaman əgər müştəri imtina edirsə, məktub onun səbətinə düşür


Yeni müştərilər üçün salamlama mesajları göndərilir


Məktubu göndərəndən sonra avtomatik olaraq “bizimlə olduğunuz üçün sizə təşəkkür edirik” yazılır. Hadisələr barədə olan mesajlar (bəzən bunu trigget də deyilir) bu il daha çox dəbdə olacaq və bu mütləq sizin e-mailinizin ayrılmaz hissəsinə çevriləcək. Digər təkliflərimiz isə uçaraq yaxınlaşır.


4.Nə, Necə, Harda...ona qərar verməyə icazə verin.


Facebook getdikcə daha da məşhurlaşır. Twitteri isə insanlar simvollarının qısalığı 140 olduğu üçün sevir. 2011-ci ildə insanlar e-mail məktublarının 15%-ni telefon vasitəsi ilə oxuyub. Bu sizə daha çox rahat olmağa imkan verir. Amma bu sizin stol üstü komputerlərinizin köhnəlməsi mənasını vermir. 2011-ci il marketinq sahəsində həll edici il oldu. Sosial olmaq ancaq sosial mediada keçərli deyil. Siz artıq e-mail vasitəsi ilə də sosial ola bilərsiniz. Facebook, Twitter, bloqlar, sms mətnlər və s. kimi sosial şəbəkələr daha çox istifadə olunur.


5. Bəs bunların heç bir xeyri olmayacaq?


Tamailə doğrudur. E-mail marketinq iqtisadiyyatda çox məşhurlaşacaq. Marketinq öz büdcəsi ilə bağlı bir sıra ixtisarlar edir. Eleketron poçt vasitəsilə müştəriləri həvəsləndirmək hələ də ən yaxşı yoldur. Həvəsləndirmək və satış etmək üçün ən yaxşı yoldur. Öz e-mail məktublarınızı optimallaşdırın və müştərilərinizin ehtiyaclarını və üstünlüklərini izləyin. Mən əminəm ki, sizin ROI e-mailiniz siz məyus etməyəcək.