Ogilvy & Mather Brazil agentliyi qarışıq meyvənin adi meyvədən daha yaxşı olmasını sübut etmək istəyir.
Philips Walita Avance blenderini tanıtmaq məqsədilə agentlik sözün hərfi mənasında iki müxtəlif dada malik olan meyvə yaratmaq üçün Clecia Ribeiro ilə birgə işə başladı. Nəticədə "Kiwigerine" (naringi rəngi və dadı ilə kivi), "Bananaberry", "Pinegrape" və s. kimi yeni meyvələr hazırlandı.
Hazırlanmış qarışıq meyvələr San-Paulo alıcılarına təqdim olunub.
Yaradıcı komanda:
Agency: Ogilvy & Mather Brazil
Client: Philips
Product: Philips Walita Avance Blenders
Chief creative officer: Anselmo Ramos
Executive creative directors: Roberto Fernandez, Paco Conde
Creative director: Fabio Seidl
Copywriters: Marco Pupo, Fabio Seidl
Art director: Agustin Acosta
Production company: Paranoid
Director: Heitor Dhalia