Bu haqda tədbirin təşkilatçıları məlumat verdilər. Onlar qeyd etdilər ki, əvəlcə bu kateqoriyanı əlavə etmək istəmirdilər, lakin reklamçıların müraciətindən sonra fikirlərini dəyişdilər. Müsabiqənin iştirakçıları yalnız reklam məhsulları və xidmətlərinə ərizə göndərə bilərlər. Red Jolbors Fest in təşkilatçılarından biri olan Dərya Suxodolova məlumat verdi ki, filmlərin treylerləri, konsert reklamları, şou, həmçinin şəxsi elanlar bu kateqoriyaya daxil ola bilməz.



"Radio" kateqoriyasında səs effektləri, musiqi, mesajın aydınlığı, brendın yadda qalması qiymətləndiriləcək.



Xatırladaq ki, ərizələrin qəbulu 5 avqustdan 28 avqusta qədər davam edəcək. Juri heyətinə başda Rusiyanın ən çox mükafatlandırılan art-direktoru Vladeslav Derevyannıx olmaqla beynəlxalq ekspertlər çıxış edirlər. Festival 4-5 oktyabrda Bişkekdə keçiriləcək.



Müsabiqəyə işlərinizi təqdim etmək üçün welcome@worldofad.asia saytına yazmaqla festivalın portnyoru AdAsia ya müraciet edə bilərsiniz. Ətraflı məlumat üçün bu sayta baxa bilərsiniz www.jolbors.com.



"Red Jolbors Fest"ın təşkilatçıları: VB internet redaksiyası, Namba Media reklam agentliyi, Sun People yaradıcı birliyi


Festivalın general portnyorları: Coca-Cola Bishkek Bottlers


Rəsmi portnyorlar: beynəlxalq mobil operatoru Beeline, "Kumtor" proyektı, Həyat otel


Portnyorlar arasında: AdAsia,qərarlar agentliyi GOOD!, HTC teleradioşirkəti, McCann Almaty agentliyi, Communications.az, ASIA-Plus informasiya agentliyi