UGC kinoteatrlarının Avropa şəbəkəsi hesab edir ki, daha çox filmləri izlədikcə, daha da çox emosiyalara qapanırıq.
650 baxışlıq filmi izləmək üçün unikal bir illik abunənin irəliləyişi çərçivəsində şirkət tamaşaçılara yaradıcılığının yeni bir toplumunu təqdim etdi. Film aləminin köməyi ilə sınaqdan keçirilə bilinəcək reklam çarxı və printlər filmin təsəvvür olunmayan emosiyalar dünyasına atılmağı təklif edir.
Reklam çarxında eyni zamanda, qorxudan təəccübə qədər bir neçə emosiyaları yaşayan insanlar təsvir edilmişdir. Şüar: "Daha çox film. Daha çox emosiya".
Kampaniya Fransız reklam agentliyi TBWAFrance tərəfindən hazırlanmışdır.