1. Marka hekayənizi müəyyən edin



Quruluş hekayənizi, müəssisə məqsədinizi və markalaşma yolunda atdığınız addımları təyin edərək marketinq fəaliyyətlərinə başlaya bilərsiniz. Müəssisə prinsiplərinizdən və markalaşma yolunda hansı dəyərlərə əhəmiyyət verdiyinizi müəyyənləşdirib marka yaratmaq yolunda ilk addımları ata bilər və marka hekayənizi yarada bilərsiniz.





2. Marka logo və ad kimi xüsusiyyətlərinizi müəyyən edin





3. Web saytı yaradın





4. Sosial medianın gücünü gözardı etməyin



Sosial media hesablarınızı aktiv saxlayın və yaxşı məzmunlarla idarə etməyə çalışın.





5. Sizinlə eyni işi görən insanlarla ünsiyyət saxlayın



Eyni sektorda olduğunuz insanlarla birlikdə sektoru inkişaf etdirmək üçün araşdırmalar etmək və fikir mübadiləsi aparmaq da sektorda daha görünür olmanıza köməkçi olar. Bənzər müəssisələrlə birlikdə müxtəlif tədbirlər təşkil edə və ya birlikdə sərgilərə qatıla bilərsiniz.