Carlsberg AVRO 2012 UEFA futbolu Avropa Çempionatında şirkətin tarixindəən iddialı layihələrindən birinə yekun verir.
Carlsberg Group vəAvropa çempionatı şirkətinin əsrlik əməkdaşlığının keçirilmiş dörddə bir turnirinin uğurlu sponsor layihələrindən biri oldu. Belə ki, 2008-ci ildə keçirilmiş turnir ilə müqayisədə stadionlarda pivə satışı 40% artmışdır.
Carlsberg bütün futbol oyunlarında böyük dəstək tarixinə malikdir və Avropa futbolunun son yeddi Çempionatının daimi sponsorudur. 2012TM AVRO UEFA bütün mümkün gözləntiləri keçərək, azarkeşlərin xidməti və pivə satışları üzrə Carlsberg üçün yeni standartları təyin etdi.
2012TM AVRO UEFA Carlsberg Group şirkətininlahiyə meneceriKarsten Bul bildirir ki: "Bu turnir Carlsberg üçün çox müvəffəqiyyətlikeçdi. Biz hər kəsə Carlsberg pivəsinin rekord həcmlərini səkkiz stadionda və azarkeş zonalarında çatdıraraq, çətinliklərinin öhdəsindən gəldiklakin bizim ən mürəkkəb məsələmiz stadionda, azarkeş zonalarında və digər ictimai zonalarda final oyun zamanı ‘’taymların’’arasında verilən fasilədə Carlsberg-in 1 000 000-dən çox qədəhin paylanma xidmətini və satış təşkilini yerinə yetirmək idi".
Qeyd etmək lazımdır ki, şəhərin bütün azarkeşlər zonaları böyük müvəffəqiyyətdən istifadə etdi. Belə ki,rəsmi məlumatlara əsasən, azarkeş zonaları çempionat zamanı 6 688 676 futbol azarkeşi qəbul etmişdir. Lakin azarkeşlərin rekord sayı Kiyev azarkeş zonasında, Ukrayna və İsveç oyunu vaxtı toplaşmışdı və müxtəlif məmbələrə görə, həmin axşam Ukraynanın paytaxt mərkəzinin azarkeş meydançasında 100-dən 150 minə qədər azarkeş toplaşmışdı.
2012TM AVRO UEFA kampaniyası həmçinin Carlsberg markası Çempionatda iştirak etməyən ölkələr üçün yeni nailiyyət gətirdi. ''Karsten Bul'' qeyd etdi ki: "Biz şadıq ki, Carlsberg-in bir çox bazarı AVRO turniri ilə bağlı kampaniyalar keçirməyə qərar vermişdir. Bütün Avropa və Asiya üzrə bazarlarımız milyonlarla azarkeşi cəlb edərək, bu yayda futbolla bağlı promo-proqramları hazıryıb. Bizim şirkətimizin aktivləşdirməsinin ən parlaq və müvəffəqiyyətli taktikalarından biri də, Carlsberg pariklərinin paylanması idi. Biz azarkeşlərə 300 000 parik paylamaqla, yeni rekorda imza atdıq və bu da azarkeşlərə ölkələ rənglərini, futbola olan ehtiraslarını və komanda dəstəyini göstərməyə imkan yaratdı".
Televiziya translyasiya məlumatları bütün dünyada müsbət dinamikanı göstərməkdə davam edir. AVRO çempionatı bütün məşhurluğu əldə etdi və bu ildə bir neçə ölkədə tele tamaşaçıların sayı rekord sayı keçmişdir. Bu say İspaniyada 15,5 milyon tamaşaçı, finalı (83,4% auditoriya)izləmişdir vəən çox rekord saylı tamaşaçı isə 17,9 milyon (90% auditoriya) təşkil etmişdir.
Carlsberg Group şirkətinin satış, marketinq innovasiya üzrə baş vitse-prezidenti Xəlil Yuns-un sözlərinə görə: "Biz Carlsberg markasının imicinin və sloqanının gücləndirilməsi üçün "şərəfə Carlsberg qədəhi qaldırmağa dəyər" adlı iş rejiminə davam edirik. Şəhərlərdə futbol stilində yenilənmiş simvolikamızı və qablaşdırmadan istifadəni görmək çox xoşdur.''
Carlsberg Group şirkətinin satış, marketinq innovasiya üzrə baş vitse-prezidenti Xəlil Yuns bildirir ki, "Biz Carlsberg markasının imicinin və sloqanının gücləndirilməsi üçün "şərəfə Carlsberg qədəhi qaldırmağa dəyər" adlı iş rejiminə davam edirik və şəhərlərdə futbol stilində yenilənmiş simvolikamızı və qablaşdırmadan istifadəsini görmək xoşdur. Çempionatdan əvvəl aktivləşdirmə planlarımız Çempionat vaxtı reallaşmışdır və xüsusilə rəqəmli sosial media çərçivəsində yeni təşəbbüslər istehlakçıları cəlb etməyə və məqsədli auditoriyalarımızla əlaqələri qaydaya salmağa kömək etmişdir."
Xatırladaq ki, Carlsberg turnirində Ukrayna sakinlərinin, həm də Çempionat qonaqlarının arasında pivə istehlak mədəniyyətinin artımına yönəldilmiş bir sıra sosial fəallıqlar reallaşmışdır. AVRO 2012 turnirində pivə istifadəsini xatırlatmaq üçün, azarkeşlərə 375 000-dən çox qolbağ və plastik stəkanlar paylanmışdı.