2012-ci ilin may ayının sonunda Millward Brown şirkəti artıq növbəti məlumatlarını WPP sifarişi tərəfindən keçirilən BrandZ TOP-100 yeddinci ilinin tədqiqat dalğasının hesabını açıqladı.


Markaların reytinqində inqilabçı yer dəyişdirmələri olmamağına baxmayaraq, tədqiqatçılar bir neçə əhəmiyyətli tendensiyanı qeyd ediblər. Zahirən görünməyən, "səssiz" dəyişikliklər adətən tez-tez danışıla bilərlər.


Millward Brown ekspertlərinin etdikləri əsas nəticə ondan ibarətdir ki, çətin iqtisadi mühitə baxmayaraq ən böyük dünya markalarının dəyəri yüksəlməyə davam edir. Beləliklə artıq ikinci ildir ki ardıcıl olraq, dəyəri 19%-dan $ 182,9 milyarda qədər artan, ən dəyərli marka Apple olaraq qalır. IBM dəyəri 15%-dan $ 115,9 milyarda qədər artdı və bunun sayəsində şirkət $107,8 milyard nəticəylə üçüncü yerə düşmüş Google şirkətini keçdi. IPO ərəfəsində, cəmi 8 ildir ki, fəaliyyət göstərən Facebook şirkəti, 74% öz dəyərini yüksəltdi və reytinqdə ən sürətlə inkişaf edən marka olaraq, sosial şəbəkə 35-ci yerdən 19-cu yerə yüksəldi ($33,2 milyardla). Ümumiyyətlə desək, məşhur qayda təsdiqlənir: "zəngin daha zəngin, kasıb isə daha kasıb olur". Aşağıda təqdim edilmiş qrafik - bunun əyani təsdiqidir.


BrandZTOP 100 reytinqində 1-10 yer tutan on markanın ümumi dəyərinin dinamikası və 91 - 100 yerlər





Millward Brown-un qlobal tədqiqat şirkətinin baş direktoru Eylin Kempbell (Eileen Campbell) hesab edir ki,"Markalar - şirkətlər üçün bir növ sığorta şəhadətnaməsidir."


Bir çox kateqoriyalarda markaların zərər çəkdikləri "İqtisadi gərginliyin, siyasi qeyri-müəyyənliyin və təbii fəlakətlərin uzun müddətli dövrünə baxmayaraq, aparıcı dünya markalarının dəyəri kateqoriyaların çoxunda artmağa davam edir və bu vəziyyət də onların biznesinin donmasına və uzanmasına səbəb olur."


BrandZ Top-100 reytinqində ən güclü mövqelər yüksək texnologiyalı şirkətlərin markalarına aiddir (onlara kompyuter avadanlığının istehsalçıları, mobil telefonlar, proqram təminatının istehsalçıları, həmçinin media şirkətləri və internet-portalları daxil olmaqla, elektron ticarət sahəsində işləyən firmalar da aid olunur. Onlar ən qiymətli markaların ilk onluqluqda dörd ən yaxşı yerini tuturlar. Bu markalar Apple, IBM, Google – ilk üçlükdə, Microsoft isə beşinci yer tutur.


İlk onluqda həmçinin mobil operatorların AT&T, Verizon, China Mobile kimi üç markasını görmək olar. Bu istehlakçılar və korporativ müştərilər üçün kommunikasiyaların təminatında texnologiyalarla işləyən markaların rolunu vurğulayır.


Bu sektorun müvəffəqiyyəti bütün markalar üçün sektordan asılı olmayaraq texnologiyaların artan əhəmiyyətinə şahidlik edir. Texnologiyalar marka istehlakçılarına öz marketinq ismarıclarını daha effektiv məlumat verməyə imkan yaradır, həmçinin biznesin ümumi effektivliyini artırır.


MVO ekspertləri yüksək texnologiyalı markaların müvəffəqiyyətinə şərt qoymuş bir neçə əsas amilləri seçdilər.


Sosial platformaların artımı - sosial platformaları verən Texnoloji markalar dünyada ən sürətlə inkişaf edən markalardan biridir ki, bu da Facebook şəbəkəsini nümunə kimi əyani olaraq göstərir. Baidu-un və Tencent/QQ Çin platformalarının aparıcı texnoloji markasında artım sürətləri həmçinin 8% və 19% müvafiq olaraq olaraq artmaqda davam edir.


Biznes-texnologiyaları daha çox rahat olur- istifadəsi rahat və sadə olan istehlak bazarından sistemlərin və platformaların interfeysləri korporativ bazara da çıxır .İnsanlar işdə çətin texnologiyalarla işləyən, evdə isə iPad texnika sadəliyindən və ya Google axtarış sisteminindən tələbat sona yaxınlaşır.


Apple və Android məşhur mobil ekosistem olarkən, SAP və başqa B2B markaları daha çox sadə və demokratik istehlak bazarında ki kimi, biznes-məlumatlara giriş edən sistemləri buraxmağa başlayır.


Məxfilik məsələləri - Daha çox narahatlıqlara texnologiyalardan asılılığımız, həmçinin belə asılılıqla bağlı məxfilik məsələləri səbəb olur. İstehlak texnologiyaları nə vaxtsa banklar və markalar üçün işlənilən tələblər və standartlar üzrə nəzarət edilməyə başlamış, daha çox sərt tənzim edilən nəzarətlə razılaşmalı olacaqlar. Gələcəkdə bu Facebook kimi, sosial markalara təsir edə bilər.


B2B markaları həmçinin bu artımdan istifadə edə biləcəklər - yüksək texnologiyalı sektorun artım imkanları istehlak bazarına (Apple kimi) yalnız yönəldilmiş markaları yaratmır.


IBM şirkətinin müvəffəqiyyəti, keçən il öz yüzilliyini qeyd etdi və buludlu hesablamalar dövrünə keçid vaxtı silkələyən nəticələri nümayiş etdirdiyi rolu vurğulayır, və bu texnologiyalar biznesin effektivliyinin artmasını mühüm rol oynayır.


2012-ci ilin yüksək texnologiyalar sahəsində ən dəyərli markaları