Google internet-provayderi YouTube-da məzmunun yenilənməsinə daha $200 milyon investiya əlavə olaraq yatiracaq, tamaşaçıları və reklamçıları cəld etmək və ulduzların iştirakıyla teleproqramları göstərmək üçün.


Şirkət nəticəylə razı qalaraq artıq $150 milyon bu sınağa xərcləyərək, investisiyaların həcmini artırmaq qərarı vermişdir.


Google-un yeni proqramı səkkiz ay idi ki danişılırdı və bu müddət ərzində 100 telekanal sırası buraxilaraq belə məşhur Emi Peler kimi aktrisa, («Человек года», «Черная зависть» «Мужчина по вызову» kimi komediya rollarında yer almışdır və hal-hazırda YouTube üçün epizodlarda çəkiləcək) cəlb olunmuşdur. Layihənin müvəffəqiyyətini Google yeni xərclərin məqsədəuyğunluğunda görürdü.


Bilikli mənbənin sözlərinə görə, şirkət 2012-ci ilin əvvəlindən YouTube-da reklam çarxlarına $150 milyon investiya yatırmışdır, lakin YouTube rəhbərliyi bu informasiyanı şərh etməmışdır.


Hər şey pis gedirdi. Keçmiş direktor Larri Eydem televiziyada bildirdi ki, fevral ayında YouTube-da musiqiçilərə həsr edilmiş MyISH adlı bir kanal buraxılmışdır. Əsas səhv isə ondan ibarət idi ki, orada "danışan başlarla" süjetlər fırlanırdı: çıxış edənlər isə sadəcə sevimli artistlərindən danışırdılar. "Bunu başqa cür etmək lazımdır" - telekanala daha əvvələr rəhbərlik etmiş və Sundance kino festivalından filmləri göstərən Eydem bu sözləri bildirmişdir. MyISH komandası uzun söhbətləri və qeyri-populyar janrları götürərək, tamaşaçıların reaksiyalarını öyrənərək lazımi nəticələr əldə etmişdir.


Onlar kanala xəbərlərin yayımlanması üçün məşhur şəxsiyyətləri (məsələn, müğənni Keti Perrini) dəvət etmişdilər və bir neçə həftə ərzində MyISH reytinqi kəskin artırmışdı. ComScore tədqiqat firmasına əsasən, kanal 803-cü yerdən 120-ci yerə qədər yüksəlmişdir.


ABŞ-da "müvəffəqiyyətin düsturunu" tapmaq məqsədilə eyni yolla digər telekanallarda da yayımlanmağa başlamışdır. YouTube Böyük Britaniyada Fransadaanaloji layihələri planlaşdırır. Buna baxmayaraq, onlar xüsusi xərcləri tələb etməyəcəklər.