Rəqəmsal reklamla siz kütləvi çıxış təmin etməklə və ya xüsusi hədəf auditoriyası yaratmaqla istehlakçı ilə qarşılıqlı əlaqə qura bilərsiniz. Rəqəmsal reklamda istədiyiniz hədəf auditoriyaya və ya planlaşdırdığınız hədəfə çatmaq, ənənəvi mediadan daha sürətli ünsiyyət qurmaq mümkündür.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Rəqəmsal reklam niyə vacibdir?" mövzusunda araşdırma yazını təqdim edir.


Bu gün dostlarımızla ünsiyyət qurmaq, getdiyimiz yerləri dostlarımızla vizual və yazılı şəkildə paylaşmaq, bir çox fərqli platformadan istifadə edərək məlumat əldə etmək üçün istifadə etdiyimiz rəqəmsal platformalar həyatımızın əvəzolunmaz hissəsi olmaq yolundadır. Reklamçılar rəqəmsal mühitdə hətta tək bir mühitdən istifadə edərək çoxlu mesaj ötürə bilərlər. Eyni zamanda, şəxsi ünsiyyət bacarıqları yaratmaq bacarığını ortaya qoya bilər. Reklamverən rəqəmsal kanalların təqdim etdiyi imkanlardan istifadə edərsə, qabaqcıl hədəfləmə üsullarından istifadə edərək geniş auditoriyada xüsusi maraqları olan insanlara daha asan çata bilər. Rəqəmsal ideal reklam vasitəsidir; təəssüratların, kliklər, endirmələr və alışlarla daha təsirli olduğunu görürük. Kampaniyanın uyğunluğuna uyğun olaraq istifadə olunan kanallarla qarşılıqlı əlaqəni maksimuma çatdırmaq mümkündür. Rəqəmsal medianın daha təsirli bir reklam vasitəsi olduğu brendlər tərəfindən aşkar edilmişdir. Müşahidə edirik ki, bir çox brendlər rəqəmsal reklam fəaliyyətlərini həyata keçirərkən marka məlumatlılığına və satınalma amillərinə diqqət yetirirlər. Rəqəmsal kanallar brendləşməyə uzunmüddətli müsbət təsir göstərir. Müasir dünyada rəqəmsal kanallar həm əla fürsət, həm də böyük maliyyə qazancları əldə etmək üçün brendlərin bir kanaldan bir çox fərqli seqmentlərə çatması üçün vacib platformalardır.


Düzgün hədəf kütləsi = Doğru reklam


Rəqəmsal reklam kanalları ənənəvi reklam kanalları ilə müqayisədə hədəf auditoriyanızı fərdiləşdirməyə imkan verir. Rəqəmsal, markaların təklif etdiyi xidmətlə maraqlanan hədəf auditoriyaya çatma ehtimalını artırır. Bundan əlavə, rəqəmsal istehlakçının keçmişdə maraqlandığı məhsul və ya xidmətlər haqqında yenidən hədəf seçməyə imkan verir. Məsələn, istehlakçı bir məhsulu səbətə əlavə edə bilər və sonra alış zamanı alış-verişi dayandıra bilər. Kuki texnologiyası ilə yenidən hədəfə almaq və alışdan vaz keçən istehlakçıya xatırlatmaq mümkündür.

Rəqəmsal reklam kanallarından istifadə edərkən zəngin yaradıcı materiallardan istifadə edilməlidir. Yaradıcı və diqqətəlayiq materiallar qabaqcıl texnologiyadan istifadə edilməklə hazırlanmalıdır. Rəqəmsal reklamla, çatmaq istədiyiniz hədəf auditoriyaya çata və rəqəmsal reklamın qeyri-məhdud yaradıcılıq imkanlarından yararlana bilərsiniz. Bu, real vaxt kanallarında təəccüblü, əyləncəli və qeyri-adi reklamlarla hədəf auditoriyanızla ünsiyyət qurmağa imkan verir. Rəqəmsal reklam kanallarından istifadə edərkən fərqli olun, hədəf auditoriyanıza təsir edin və hədəf auditoriyanızın brendinizlə əlaqə yaratmasına şərait yaradın.