Mayın 25-də Madriddə keçirilən Interact Konfransında açıqlanan AdExBenchmark 2021 hesabatına görə, Avropa rəqəmsal reklam investisiyaları 2021-ci ildə 30,5 faiz artaraq 92 milyard avroya çatıb.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, IAB Europe AdExBenchmark araşdırması rəqəmsal reklam bazarını üç əsas başlıq altında təhlil edir: Ekran, axtarış motoru və reklam səhifələri.
Bu formatlardakı artım inkişaf edən cihaz istifadəsi və istehlak vərdişlərindəki dəyişikliklərlə də dəstəklənir. AdExBenchmark hesabatına görə, 2021-ci ildə heç bir ölkədə rəqəmsal reklamda azalma olmayıb. Bu artım rəqəmsal reklam bazarının bərpa olunduğunu, COVID-19-un çətinliklərini və təsirini dəf etdiyini göstərir.