CMO Simpoziumu "Ən çətin dövrlərdə marketinq" mövzusu altında marketinq təcrübələrini formalaşdıran inkişafları müzakirə edəcək.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, CMO-ların cari ehtiyacları və öhdəlikləri istiqamətində hazırlanmış CMO Simpoziumunda; Brend menecerlərinin keçdiyi qeyri-müəyyən və qeyri-adi dövrün mühüm problemləri və yaxın gələcəkdə yol xəritəsini müəyyən edəcək həll təklifləri müzakirə olunacaq. Builki simpoziumun mövzusu “ Ən çətin dövrlərdə marketinq ” dir .


30 Mart – 2 Aprel tarixləri arasında Antalya Side Paloma Finesse Otelində keçiriləcək toplantıda Türkiyənin veteran tədqiqatçısı Bəkir Ağırdır, işıq və kvant araşdırmaları ilə tanınan fizika professoru Mete Atatüre, ünsiyyət dünyasının aparıcı adı Levent Erden, yazar Müge İplikçi , ekoturizm təşəbbüskarı Gürsel Tonbul, yaradıcı sürücü nəzəriyyəsinin memarı, strateq və yazıçı Kev Çesters, Türkiyənin ən əhəmiyyətli banklarında 30 ilə yaxın yüksək səviyyəli menecer və idarə heyətinin sədri vəzifələrində çalışmış Tayfun Bayazıt, MeyIDiageo baş direktoru Levent Kömür və yazıçı, məşqçi Başar Başaran.Mütəxəssislər natiq olaraq iştirak edəcəklər.30 Mart – 2 Aprel tarixləri arasında Antalya Side Paloma Finesse Otelində keçiriləcək toplantıda Türkiyənin veteran tədqiqatçısı Bəkir Ağırdır, işıq və kvant araşdırmaları ilə tanınan fizika professoru Mete Atatüre, ünsiyyət dünyasının aparıcı adı Levent Erden, yazar Müge İplikçi , ekoturizm təşəbbüskarı Gürsel Tonbul, yaradıcı sürücü nəzəriyyəsinin memarı, strateq və yazıçı Kev Çesters, Türkiyənin ən əhəmiyyətli banklarında 30 ilə yaxın yüksək səviyyəli menecer və idarə heyətinin sədri vəzifələrində çalışmış Tayfun Bayazıt, MeyIDiageo baş direktoru Levent Kömür və yazıçı, məşqçi Başar Başaran.Mütəxəssislər natiq olaraq iştirak edəcəklər.


Türkiyənin mövcud sosial-iqtisadi, siyasi və mədəni mühitində brend menecerlərin dəyişən rollarını və yaxın gələcəkdə izləniləcək strategiyaları əhatəli şəkildə həll etmək üçün CMO Simpoziumunda 5 əsas gündəm maddəsi müəyyən edilmişdir:


Çətin Dövrlərdə Brendi İşlətmək


Böhranların idarə edilməsi, markaların qeyri-müəyyən vaxtlarda izləməli olduğu strategiyalar, CMO-ların yerli və qlobal bazar təcrübələri arasındakı əsas fərqlər, fövqəladə vəziyyətlərdə dəyişən və dəyişdirilməsi lazım olan kommunikasiya yanaşmaları bu başlıq altında müxtəlif sessiyalarda müzakirə ediləcək.


Daim Yenidən Dizayn Etmək


Brendlər dünyasında necə yeni hekayələr yaza bilərik? Elm nə üçün vazkeçilməzdir, niyə tərk edildi? 2023-cü ilin ən maarifləndirici halları hansılardır? Bu suallara cavablar “Daimi yenidən dizayn etmək” başlığı altında axtarılacaq.


Daha əvvəl görülməmiş/yaşanmamış


Brend liderlərinin fövqəladə vəziyyətlərdə qərar verərkən izləməli olduğu strategiyalar, böhran idarəçiliyində anlayışın, ünsiyyətin və hərəkət sürətinin əhəmiyyəti, markaların yenidən qurma prosesindəki rolları bu başlıq altında müxtəlif aspektlərdən araşdırılacaq.


Türkiyə Hekayəsini Axtarır


Türkiyəni gözləyən seçkilərin iqtisadi və sosial təsirləri, seçkini təyin edəcək amillər, seçkidən sonra iqtisadiyyatda baş verən dalğalanmalar məsləhətçilər, araşdırmaçılar, jurnalistlər və brend nümayəndələri ilə müzakirə ediləcək.


Qeyd edək ki, bütün sessiyalardan sonra keçiriləcək CMO Panelləri ilə iştirakçılara interaktiv müzakirə və fikir mübadiləsi təklif olunacaq.