Nestlé-nin tətbiq etdiyi Web3 transformasiyası hələ də əla nəticələr verməyib. Bununla belə, şirkət dövrə və yeniliklərə uyğunlaşmaq üçün əlindən gələni etməkdən çəkinmir.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Yaxın Şərq və Şimali Afrikada səhər yeməyi taxıl brendi TRIX® Breakfast Cereal-ın təqdimatı şərəfinə Nestlé ilk NFT kolleksiyasını 2022-ci ilin mart ayında Açıq Dənizdə buraxıb. NFT “Burj Khalifa” göydələnini və TRIX®-in simvolik talismanı olan dovşanı əks etdirən qar qlobusunu təsvir edib. 18 Mart - 13 May tarixləri arasında satışa çıxarılan NFT-lərin bütün gəlirlərinin qeyri-kommersiya təşkilatına bağışlanacağı açıqlandı. Kolleksiyadakı hər iki NFT mayın 13-də fərqli pul kisələri tərəfindən alınıb. NFT-ləri alan pul kisələrinin OpenSea profilləri Web3 icmasının kolleksiyaçısına bənzəmir.
Web3 yönümlü yeni iş rolları
Nestlé-nin Web3-ə yönəlmiş bu ilk cəhdi böyük uğur kimi seçilməsə də; Nestlé Web3 məkanından imtina etməyib. Şirkət LinkedIn-də iş elanında Web3 texnologiya lideri (Tech Lead - Web3) axtardığını bildirir.
Reklamda şirkət İT İnnovasiyalar qrupunu tamamlamaq üçün Blockchain və Web3-də təcrübəyə malik Web3 texnologiya lideri axtardığını bildirir. Bu rol çərçivəsində namizədlər Nestlé daxilində Web3 ilə əlaqəli proqramları kəşf edəcək, təsdiq edəcək və istifadəni tövsiyə edəcəklər. Reklamda qeyd olunan tətbiqlər arasında metaverse, qeyri-mərkəzləşdirilmiş idarəetmə, tokenizasiya / NFTs və öz-özünə suveren şəxsiyyət strukturları var.
Ar-Ge işləri virtual reallıq və süni intellektə yönəldilib
Nestlé həmçinin Web3-ün prioritetləşdirilməsinə və məhsulun hazırlanmasında virtual reallığın istifadəsinə diqqət yetirir . Bu kontekstdə şirkət metaverse və Web3-də məhsul prototiplərini yaratmağa imkan verən alətlər hazırlamağa başladı. Fiziki prototiplərin şirkətdə qurulması və sınaqdan keçirilməsi vacib olaraq qalır, virtual reallığın virtual imkanları məhsul tərtibatçılarına yeni məhsulla hədəfə çatdıqlarını tez görməyə kömək edir. Beləliklə, işçilər öz səylərini düzgün qiymətləndirərkən, vaxta və materiala qənaət edilir. Misal üçün; İnnovasiya prosesində virtual reallıqdan istifadə etməklə Nestlé istehlakçıların və ya pərakəndə müştərilərin qəhvə sistemləri üçün yeni konsepsiyalarla necə qarşılıqlı əlaqədə olduğunu test edə bilər.
Bundan əlavə, şirkət virtual reallığın süni intellekt tərəfindən dəstəkləndiyi texnologiyaların geniş yayılacağını düşünür. Qida və içki satış maşınlarının holoqrafik operatorlara sahib olacağına diqqət çəkərkən, bu cihazların istifadəçilərlə birdən çox dildə ünsiyyət qura bildiyini bildirir. Bundan əlavə, Nestlé bildirir ki, hər bir istifadəçinin zövqünə uyğun olaraq fərdiləşdirilmiş təcrübələr yaradılacaq.
Şirkət həmçinin paylaşdığı bloq yazısında süni intellekt və məlumat elmindəki işləri haqqında ətraflı məlumat verib. Xüsusilə qlobal Ar-Ge prosesində proqnozlar təqdim edən süni intellekt, maşın öyrənməsi, məlumat elmi və təhlillərdən faydalandıqlarını ifadə edən şirkət, bu sahədə də nümunələr paylaşdı. Şirkətin paylaşdığı nümunələr arasında keçən il təqdim edilən Petivity də var.
Şirkətin paylaşdığı başqa bir nümunə Nestlé Health Science və Crohn's & Colitis Foundation ilə əməkdaşlıqda istifadəyə verilmiş "Bağırsaq Dostu Reseptlər" ilə veb alət idi . Bu alət sayəsində istifadəçilər 500-dən çox resept arasında axtarış edə bilərlər.
Nəhayət, qeyd etmək lazımdır ki, Nestlé Nestlé Kənd Təsərrüfatı Elmləri İnstitutunun çətiri altında bərpa olunan qida sisteminə keçidi dəstəkləmək üçün məlumat elmindən istifadə edir .
Deyə bilərik ki, Nestlé-nin yaşadığı Web3 transformasiyası hələ də əla nəticələr verməyib. Bununla belə, şirkət dövrə və yeniliklərə uyğunlaşmaq üçün əlindən gələni etməkdən çəkinmir. Şirkətin geniş iş sahəsini nəzərə alaraq deyə bilərik ki, birgə istehsal və sahiblik tərəfindən dəstəklənən yeni kolleksiyaların buraxılması və ya məhsulları ilə uyğun oyun təcrübəsinin yaradılması şirkətin gənc istifadəçi bazası ilə əlaqə qurması üçün yaxşı bir yol ola bilər.