Spotify Stream On tədbirində rəssamlar, podkastlar və məzmun istehsalçıları ilə interfeysi ilə bağlı bir sıra yenilikləri paylaşdı.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, bu il ikinci "Stream On" tədbirində Spotify sənətçilərə öz tamaşaçılarını böyütmək və karyeralarını inkişaf etdirmək üçün funksiyalar və alətlər təqdim edib. Sənətçilərin, podkastların və məzmun istehsalçılarının bir araya gəldiyi tədbirdə şirkət, 500 milyondan çox aylıq aktiv istifadəçisinə mərhələli şəkildə təqdim edəcəyi yeni istifadəçi interfeysini də təqdim edib.


Spotify-ın qurucusu və baş direktoru Daniel Ek öz çıxışında deyib: “Stream On Spotify-ı həyata keçirməyə davam edərkən keçdiyimiz yolları təsvir etməyə və karyeralarının hər mərhələsində yaradıcılara açıq olduğumuzu bildirməyə diqqət yetirir. onlarla iş imkanları. Spotify olaraq bizim diqqətimiz yaradıcıların öz karyeralarını qura, inkişaf etdirə və inkişaf etdirə biləcəyi və dünyanın onların yaradıcılığından ilham ala biləcəyi bir "ev" tikməkdir" dedi və əlavə etdi: "Bizim demək olar ki, biz məhz bu işlə məşğul oluruq. 17 il. Yəni yaradıcıların ehtiyaclarını daha yaxşı qarşılamaq və onlara uğura aparan yeni yollar cızmaqda kömək etmək üçün bu yuvanı qurmaq, təkmilləşdirmək və yenidən dizayn etmək. Biz gələcəyə baxarkən onlara əvvəlkindən daha çox yaradıcılıq veririk,


Yenilənmiş Spotify bu gündən etibarən tədricən 500 milyondan çox aylıq aktiv istifadəçiyə təqdim ediləcək. İstifadəsi gözlənilən yeniliklərin əsas məqamları aşağıdakılardır:


Smart Shuffle funksiyası ilə istifadəçilər bir toxunuşla mövcud çalğı siyahılarını yeni musiqilərlə tamamlaya biləcəklər.


Podcast önizləmələrinin müvəffəqiyyətindən sonra yaradıcılar; musiqi və podkastlarının önizləmələrini seçin və ya Spotify onları avtomatik olaraq yaratsın ki, istifadəçilər onları oxutmazdan və ya qeyd etməzdən əvvəl nəzərdən keçirə bilsinlər.


Musiqidə olduğu kimi, Spotify indi podkastlar üçün avtomatik oxutma təklif edəcək. Podkast başa çatdıqda, istifadəçinin zövqünə uyğun gələn digər müvafiq epizod avtomatik olaraq səsləndiriləcək.


Spotify interfeysi daha çox kommersiya məhsulu və sənətçilərin canlı performans elanlarını ehtiva edəcək.
“Əvvəlcə pərəstişkarlar” proqramı daha çox sənətçini əhatə edəcək şəkildə genişləndiriləcək, musiqi həvəskarlarına sevimli sənətçilərindən konsert öncəsi satış və xüsusi təkliflərə daxil olmaq üçün e-poçt və bildirişlər almağa imkan verəcək.


Sənətçi gəlirləri artır
Tədbirdə Spotify, həmçinin illik musiqi müəllif hüquqları hesabatı Loud & Clear-ın nəticələrini paylaşdı. Həm 1 milyon, həm də 10,000 dollar qazanan sənətçilərin sayı, əvvəlkindən daha çox sənətçinin uğur qazandığını ortaya qoyan hesabata görə, son beş ildə iki dəfədən çox artıb.


Bundan əlavə, Spotify-ın hesablamalarına görə, platformada ən çox qazanan 50.000-ci sənətçi bütün qeydə alınmış gəlir mənbələrindən 50.000 dollardan çox qazanıb.