Netflix-in reklam dəstəkli abunə modelindən istifadə edən aktiv istifadəçilərin sayı indi 1 milyonu keçib.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Netflix-in 6,99 dollarlıq reklam dəstəkli modeli keçən ilin noyabr ayında təqdim edilib . Reklamla dəstəklənən model ilkin olaraq 12 bazarda mövcud idi. Noyabrın 1-də Kanada və Meksikalı abunəçilər yeni planı ilk dəfə sınaqdan keçirdilər. Bu abunə modeli daha sonra noyabrın 3-də ABŞ, Böyük Britaniya, Fransa, Almaniya, İtaliya, Avstraliya, Yaponiya, Cənubi Koreya və Braziliyada istifadəyə verilib.
İspaniya bu modeldən noyabrın 10-da istifadə etməyə başlayıb. Bloomberg xəbərinə görə, sözügedən planın ölkəmizə nə zaman gələcəyi və bunun türk lirəsi ilə necə ödəniləcəyi hələ bəlli olmasa da, reklam dəstəkli abunə modelindən istifadə edən aktiv istifadəçilərin sayı 1 milyonu keçib .
Şirkətin istifadəçi bazası isə reklam abunə modelinin istifadəyə verilməsindən sonra ilk ayda 500 faizdən, ikinci ayda isə 50 faizdən çox artıb. Yəni reklamsız model hələ də populyar olsa da, reklamlı abunə modeli platformaya yeni istifadəçilər də gətirir.
Netflix daha əvvəl elan etmişdi ki, bəzi məzmunlar reklam abunə modelində reklamsız olacaq . Şirkətin bu plandakı yükləmə funksiyasını aradan qaldıracağı da gündəmdə idi . Eynilə, Disney reklam abunə modelini işə saldı və bu modeldə reklamları saatda dörd dəqiqə ilə məhdudlaşdırdı.
Bu arada, Netflix parol mübadiləsi ilə bağlı ciddi addımlar atır. Çünki parol paylaşımının bloklanması ilə Netflix böyük bir sınaqdan keçmək üzrədir. Bu, milyonlarla istifadəçini dostlarının hesablarından istifadəni dayandırmağa məcbur edəcək, bu zaman insanlar ya Netflix-dən çıxacaqlar, ya da ödəniş etməyə başlayacaqlar.