Xərclər maddəsi təxminən dörddə bir artıb.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Lenta 2022-ci ildə reklam xərclərini 2021-ci illə müqayisədə 23,8% artırıb. Şirkətin maliyyə hesabatına görə , ötən ilin dördüncü rübündə onlar illik müqayisədə 5,8% artıb .
Böyüyən onlayn bizneslərə artan investisiya və hədəf parametrlərinə çatmaq yolunda olan kiçik formatlı mağazaları dəstəkləmək üçün xərcləmələr hesabına reklam xərcləri artıb. Xüsusilə, keçən il Lenta Utkonos onlayn pərakəndə satışını almaq üçün müqavilə bağlayıb. .
Dördüncü rüb üçün pərakəndə satışa demək olar ki, 2,7 milyard rubl xərcləyib. Müqayisə üçün qeyd edək ki, üçüncü rübdə xərclər 1,9 milyard rubl təşkil edib . Ümumilikdə, 2022-ci ildə Lenta promosyona 8,03 milyard rubl sərmayə qoyub.
Satışlar illik müqayisədə 11,1% artaraq 537,4 milyard rubla çatıb. Pərakəndə satışlar illik müqayisədə 11,4% artaraq 530,2 milyard rubla çatıb. Ümumi mənfəət 8,7% artaraq 120,7 milyard rubl təşkil edib. EBITDA 32,6 milyard rubl, EBITDA marjası 6,1% təşkil edib. 2022-ci ildə xalis mənfəət illik müqayisədə 64,5% azalaraq 4,85 milyard rubl təşkil edib.