Daha yaxşı bir dünya üçün hərəkətə keçən bütün brendlər Brandverse Mükafatlarının “Sosial Məsuliyyət və Davamlılıq” bölməsində yarışacaqlar . Ətraf mühitə və cəmiyyətə həssas olan, problemlərin həlli və maarifləndirmə üçün inkişaf etdirilən bütün sosial məsuliyyət və davamlılıq layihələri ilə brendlər aprelin 6-dək “Sosial Həmrəylik”dən “İqlim Dəyişikliyi ilə Mübarizə”yə qədər bütün kateqoriyalar üzrə müraciət edə biləcəklər.


BoomSonar və Marketing Turkey ilə əməkdaşlıq çərçivəsində reallaşdırılan Brandverse Mükafatları üçün müraciət prosesi davam edir.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Brandverse Mükafatlarının "Sosial Məsuliyyət və Davamlılıq" bölməsi altındakı Tullantılarla Mübarizə kateqoriyası bu il təkrar emal səylərini əhatə etmək üçün "Tullantılarla Mübarizə və Təkrar Emal" olaraq yeniləndi.


Ekoloji və sosial cəhətdən həssas layihələr yarışacaq.

Bir kommersiya təşkilatı və ya qeyri-kommersiya təşkilatları tərəfindən daha yaxşı bir dünya, sosial və ekoloji problemlərin həlli və məlumatlılıq üçün hazırlanmış bütün sosial məsuliyyət və davamlılıq layihələri bu bölmə altındakı kateqoriyalarda yarışacaq. Birləşmiş Millətlər Təşkilatının Dayanıqlı İnkişaf Məqsədlərinə uyğun olaraq yaradılan kateqoriyalar üzrə rəqabət aparan iş yerləri 2030-cu ilə qədər əldə edilməsi planlaşdırılan hədəflərə verdiyi töhfə əsasında qiymətləndirilir.


  • Heyvan Hüquqları Layihələri: Heyvan hüquqlarına və heyvanların həyat şəraitinin yaxşılaşdırılmasına yönəlmiş bütün sosial məsuliyyət layihələri bu kateqoriyada rəqabət apara bilər.
  • Məqsədlər üçün tərəfdaşlıq: Qlobal əməkdaşlığın həyata keçirilməsi və inkişafı üçün hökumət, vətəndaş cəmiyyəti və özəl sektor tərəfindən yaradılmış tərəfdaşlıq layihələri bu kateqoriyaya aid edilə bilər.
  • İqlim Dəyişikliyi ilə Mübarizə: Sosial məlumatlılığın artırılmasına yönəlmiş bütün tədbirlər və iqlim dəyişikliyi və onun təsirləri ilə mübarizə aparmaq üçün görülə biləcək tədbirlər bu kateqoriyaya aid edilə bilər.
  • Tullantılar və təkrar emalı ilə mübarizə: Cəmiyyətdə fərdi və kollektiv tullantıların qarşısının alınmasına, israf və şüursuz istehlakla mübarizə apararaq cəmiyyətin maarifləndirilməsinə yönəlmiş bütün araşdırmalar bu kateqoriyaya aid edilə bilər.
  • Keyfiyyətli Təhsil: Cəmiyyətdə təhsildə bərabər imkanlar və təhsil problemləri haqqında məlumatlılığın artırılması, problemlərin həlli, inklüziv və bərabər təhsilin təmin edilməsi, hər kəsə ömürboyu təhsil imkanları təklif edilməsi məqsədi daşıyan layihələr bu kateqoriyaya aid edilə bilər.
  • Sağlam Həyat: Fərdlər üçün sağlam həyatı dəstəkləyən, ümumi sağlamlıq və ya spesifik xəstəliklər, sağlamlıq problemləri haqqında məlumatlılığı artırmaq və ya həll yollarının bir hissəsi olmaq üçün layihələr bu kateqoriyaya müraciət edə bilər.
  • Məsuliyyətli İstehsal və İstehlak: Davamlı istehsal və istehlak modellərinin həyata keçirilməsi üçün təbii resurs istehlakını azaltmaqla resurs və enerji səmərəliliyinin artırılmasına yönəlmiş tədqiqatlar bu kateqoriyaya aid edilə bilər.
  • Sualtı və Quruda Həyat: Okeanların, dənizlərin və dəniz ehtiyatlarının və yerüstü ekosistemlərin mühafizəsi, davamlı istifadəsi və yaxşılaşdırılmasına yönəlmiş bütün layihələr bu kateqoriyaya aid edilə bilər. Layihələr temperatur, biomüxtəliflik, səhralaşma, cərəyanlar kimi mövzularda ola bilər.
  • Davamlı Şəhərlər və Yaşayış Məkanları: Şəhərləri inklüziv, təhlükəsiz və davamlı etməyə yönəlmiş layihələr bu kateqoriyaya aid edilə bilər. Araşdırmalar şəhərlərdə tez-tez rast gəlinən infrastruktur çatışmazlığı, hava çirkliliyi, nəqliyyat kimi problemlərə yönəldilməlidir...
  • Təmiz Enerji Layihələri: Aşağı qiymətli, davamlı və müasir enerjiyə çıxışı təmin etməyə yönəlmiş bütün sosial məsuliyyət fəaliyyətləri bu kateqoriyaya aid edilə bilər.
  • Təmiz Su Layihələri: Hamının suya və kanalizasiyaya çıxışını və suyun davamlılığını təmin etməyə yönəlmiş bütün sosial məsuliyyət fəaliyyətləri bu kateqoriyaya aid edilə bilər.
  • Sosial Həmrəylik Layihələri: Brendlər; Burada gözlənilmədən, qəfil baş verən və cəmiyyətin böyük bir hissəsini (ölkə, dünya) təsir edən təbii fəlakətlər və epidemiyalar üçün məsuliyyətli kampaniyalar yarışır.
  • Sosial Bərabərlik: Bu kateqoriyada ölkələr arasında və ölkə daxilində bərabərsizlikləri azaltmağa yönəlmiş sosial məsuliyyət tədqiqatları tətbiq oluna bilər. Tədqiqatlar iqtisadi və ya status, yaşa, cinsiyyətə, irqə, sağlamlıq probleminə, etnik və ya dini mənşəyə görə bərabərsizliklərə yönəldilə bilər.